Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trivs väldigt bra med den! Den sitter otroligt skönt på armenVäldigt fin.![]()
The One är riktigt niceDubbelpipigt idag
Bifometer GMT och The One 2.2
![]()
The One är riktigt nice![]()
Snyggt skulle passa bra med en oktopusDubbelpipigt idag
Bifometer GMT och The One 2.2
![]()
Är Biformetern från Loshin? Bytte bort min på grönt gummi och vikspänne till honom iaf, tycker kombon flygerNågon som vill byta band? Har ett grönt gummi att byta med. Har ett viklås över som jag byter mot ett vanligt spånne.
![]()
Är Biformetern från Loshin? Bytte bort min på grönt gummi och vikspänne till honom iaf, tycker kombon flyger
Byta mot ett svart gummi? Vill dock inte ha viklåsNågon som vill byta band? Har ett grönt gummi att byta med. Har ett viklås över som jag byter mot ett vanligt spånne.
![]()
SnyggMen herre jävlar vad skönt den satt och vilken enormt trevlig och bra support jag fick från Linde Werdelin!
![]()
![]()
![]()
Köpt pre-owned direkt från lw sidan?Men herre jävlar vad skönt den satt och vilken enormt trevlig och bra support jag fick från Linde Werdelin!
![]()
![]()
![]()
Tack
Yes, det stämmerKöpt pre-owned direkt från lw sidan?
Grattis!! Håller med om att den sitter otroligt skönt på armen.Tack
Yes, det stämmer![]()
Fläskig!Kass bild men får gå ändå. Kul med sådant momentum i tråden![]()
Skickas klockorna från EU?Jag beställde ju min som Pre-Owned direkt från Linde Werdelin, snackade med kontaktpersonen Eloise via Whatsapp och det funkade magiskt smidig och bra! Mycket trevlig och smidig affär! Kan varmt rekommendera deras trevliga kundtjänst om ni är intresserade av någon klocka eller annat från dom.
Helt enkelt fick jag en mycket trevlig köpupplevelse som gjorde att jag gärna göra fler affärer med dom![]()
Skickas från UK, så blir ju tull och skit tyvärr. Priserna på hemsidan är alltså priser ex tull och moms osvSkickas klockorna från EU?
OkSkickas från UK, så blir ju tull och skit tyvärr. Priserna på hemsidan är alltså priser ex tull och moms osv
Ja jävla tull alltså
Direkt från LW?Jag tänkte beställa 2 straps nu i helgen är det någon som vill vara?
Ja precis kanske blir lite billigare tull dåDirekt från LW?
Om du råkar vara sugen på ett blått kan du köpa ett grått så betalar jag halva det och ger dig mitt blåaJa precis kanske blir lite billigare tull då
Jag tänkte köpa ett grått och ett vittOm du råkar vara sugen på ett blått kan du köpa ett grått så betalar jag halva det och ger dig mitt blåa?
(Du får alltså ett blått för halva priset)