• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

image.jpg

Trevlig fredag 🙏🏻😊

Hej,
Hur upptäckte ni LW? Och hur gick första köpet till?
Jag har nyligen upptäckt märket men det är svårt att hitta en att klämma och känna på.

Hej,
Jag har nyligen upptäckt märket men det är svårt att hitta en att klämma och känna på.
Köpte en här på KS för att testa. Det är det enda sättet så till vida att du inte känner någon som äger en. Har kanske en till salu inom kort så skicka PM om du är intresserad eller håll ögonen öppna på köp&sälj.

Hej,
Hittade märket här på KS av en ren slump och blev allt för impad av den. Sjukt nog är den riktigt smidig fastän måtten kan skrämma en, men känna minst lika smidig som min Speedmaster på 39mm. Jag köpte en Pre-Owned från LW i Storbritannien, mycket smidigt och skönt att få en fräsch direkt från tillverkaren. Om du bor i närheten så får du testa min, jag skickar PM 😎

Beställde skruvar från LW nu på förmiddagen. Vad har ni för erfarenhet av deras leveranstider? Förutom tullens hantering såklart..

Tillbaka
Topp