Något annat hade varit ovanligt iofs när det gäller linde tyvärr, borde ju finnas något no name märke som gör ett passande verktyg. Får bli kvällens surfningDet går att köpa. Men som allt annat från dem kostar det huggorm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Något annat hade varit ovanligt iofs när det gäller linde tyvärr, borde ju finnas något no name märke som gör ett passande verktyg. Får bli kvällens surfningDet går att köpa. Men som allt annat från dem kostar det huggorm
Här har du verktyget. https://lindewerdelin.com/product/strap-tool/Någon som vet om man kan beställa verktyget för bandbyte av linde werdelin eller är det något man får sourca på annat håll?
Något annat hade varit ovanligt iofs när det gäller linde tyvärr, borde ju finnas något no name märke som gör ett passande verktyg. Får bli kvällens surfning
Tänkte precis säga det @rstattin skrev, det är ju inget märkvärdigt, du kan hitta en sådan på Clas Ohlson, Jula eller lite vart som helst (för en bråkdel av LW:s pris)Här har du verktyget. https://lindewerdelin.com/product/strap-tool/
Är ju egentligen bara en 2mm insexnyckel.
Aha, jo jag tänkte nog att det skulle kanske gå med en vanlig insex men bättre att kolla med panelen innan man gör något dumtHär har du verktyget. https://lindewerdelin.com/product/strap-tool/
Är ju egentligen bara en 2mm insexnyckel.
Men man får ju såklart tänka på att inte dra för hårt så man skadar skruvarnaAha, jo jag tänkte nog att det skulle kanske gå med en vanlig insex men bättre att kolla med panelen innan man gör något dumt
Något annat hade varit ovanligt iofs när det gäller linde tyvärr, borde ju finnas något no name märke som gör ett passande verktyg. Får bli kvällens surfning
Men man får ju såklart tänka på att inte dra för hårt så man skadar skruvarna
Haha du är fast! Jag tog faktiskt en liten paus nu ikväll. Körde G-shock GW-M5610 på vattengympan och nu Railmaster. Får se vad morgondagen bjuder påTänkte ta en ”vilodag” från LW:n och låta lite andra klockor komma till använding. Men vafan nu föll man ju dit, blev lockad efter att det blev lite fart här i tråden
Ja jag får nog ändå påstå det, och du lurade ju in mig här i LW-träsket Problemet är ju att nu vill jag ha nån till eller ännu fränare LWHaha du är fast! Jag tog faktiskt en liten paus nu ikväll. Körde G-shock GW-M5610 på vattengympan och nu Railmaster. Får se vad morgondagen bjuder på
Haha rätt åt dig ja, det finns ju en del snyggingar ute som hägrarJa jag får nog ändå påstå det, och du lurade ju in mig här i LW-träsket Problemet är ju att nu vill jag ha nån till eller ännu fränare LW
Den är så skön så den åker lätt på när man bara ska vara hemma och sitta framför datorn
Satan så fet!
Den här spidolite:n är så brutalt cool, väcker ha begär!
Sälj det gula till migInte bara klockor som måste bytas varje dag, utan även straps såklart!!!!!
Haha nja det gula sitter så jävla bra på min vita så tyvärrSälj det gula till mig
Bra bredd där på olika band du har, blir man lite avundsjuk helt klart.Haha nja det gula sitter så jävla bra på min vita så tyvärr
Haha ja och själv har man stått och kollat på dotterns fotbolls matchTydligen bra lekparksväder…