• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

Något annat hade varit ovanligt iofs när det gäller linde tyvärr, borde ju finnas något no name märke som gör ett passande verktyg. Får bli kvällens surfning :borg:

Här har du verktyget. https://lindewerdelin.com/product/strap-tool/
Är ju egentligen bara en 2mm insexnyckel.
Tänkte precis säga det @rstattin skrev, det är ju inget märkvärdigt, du kan hitta en sådan på Clas Ohlson, Jula eller lite vart som helst (för en bråkdel av LW:s pris)🙂

Snart dags för vattengympa!
20220504_175839.jpg

Tänkte ta en ”vilodag” från LW:n och låta lite andra klockor komma till använding. Men vafan nu föll man ju dit, blev lockad efter att det blev lite fart här i tråden😁
845478FB-311B-4B6F-93FA-E43475003509.jpeg
Haha du är fast! Jag tog faktiskt en liten paus nu ikväll. Körde G-shock GW-M5610 på vattengympan och nu Railmaster. Får se vad morgondagen bjuder på🤩

Haha du är fast! Jag tog faktiskt en liten paus nu ikväll. Körde G-shock GW-M5610 på vattengympan och nu Railmaster. Får se vad morgondagen bjuder på🤩
Ja jag får nog ändå påstå det, och du lurade ju in mig här i LW-träsket😂 Problemet är ju att nu vill jag ha nån till eller ännu fränare LW😅
Den är så skön så den åker lätt på när man bara ska vara hemma och sitta framför datorn

Ja jag får nog ändå påstå det, och du lurade ju in mig här i LW-träsket😂 Problemet är ju att nu vill jag ha nån till eller ännu fränare LW😅
Den är så skön så den åker lätt på när man bara ska vara hemma och sitta framför datorn
Haha rätt åt dig 🤣 ja, det finns ju en del snyggingar ute som hägrar 🤩

Tillbaka
Topp