• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

Hej alla!
Tänkte sälja min oktopus och har en köpare men sedan visade det sig att han har för stora handleder för att kunna använda klockan när bandet är klippt på det kortaste… ingen som råkar ha lust att byta band mot ett som är längre?

Hej alla!
Tänkte sälja min oktopus och har en köpare men sedan visade det sig att han har för stora handleder för att kunna använda klockan när bandet är klippt på det kortaste… ingen som råkar ha lust att byta band mot ett som är längre?
Jag har band men alla gummin är klippta, har ett tyg och ett skinn om det är intressant
🖤💛

image.jpg

Nu jävlar kommer sommaren, då är det bra med takfläkt och sommarklockor 🖤💛

Nu är man med i LW klubben 😊 nykär igen, nu letar man ju nya band till den. Fick välja att ta brunt eller vitt gummi..landar nog på att behålla de bruna. Sen ska jag nog beställa ett brunt struts eller grönt vs grått ”gator” kommer beställa från wisentex
5097928A-2675-4F85-A3E2-0CD60883DAB7.jpeg
Välkommen 😏

Tillbaka
Topp