Riktigt bra tycker jag, tackSer bra ut! Visst är den bekväm?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra tycker jag, tackSer bra ut! Visst är den bekväm?![]()
Jag har band men alla gummin är klippta, har ett tyg och ett skinn om det är intressantHej alla!
Tänkte sälja min oktopus och har en köpare men sedan visade det sig att han har för stora handleder för att kunna använda klockan när bandet är klippt på det kortaste… ingen som råkar ha lust att byta band mot ett som är längre?
Hur är det vita gummit? Känns det som att den blir skitig lätt och issåfall om den är lätt att rengöra?![]()
Nu jävlar kommer sommaren, då är det bra med takfläkt och sommarklockor![]()
det vita är underbart,mitt favoritHur är det vita gummit? Känns det som att den blir skitig lätt och issåfall om den är lätt att rengöra?
Najs, bra att vetadet vita är underbart,mitt favorit
Det blir skitigt men går att ordna lätt
![]()
Ett brunt. Sugen?Förresten, någon som har nått band att sälja?
Riktigt snyggt på din förra med brunt. Inte lika säker att det lirar lika bra med stål och vit tavlaEtt brunt. Sugen?
![]()
![]()
(Klockan precis såld)
Kan byta mot canvas om bra skick
Hade passat min gråa…![]()
Ny gummi-färg
Svart croco m orangea sömmar?Ett brunt. Sugen?
![]()
![]()
(Klockan precis såld)
Kan byta mot canvas om bra skick
Väldigt snyggt bandTröttar aldrig på att skåda denna boett… Eller att ha den på handleden. Passformen är fenomenal![]()
Grymt snygg klocka och en häftig kombination mellan klocka och bandTröttar aldrig på att skåda denna boett… Eller att ha den på handleden. Passformen är fenomenal![]()
Galet bra! Spidolite gen 1 är helt klart med på min önskelista.Tröttar aldrig på att skåda denna boett… Eller att ha den på handleden. Passformen är fenomenal![]()
Grattis! Var själv sugen! Den där är riktigt go på grönt gummiGalet bra! Spidolite gen 1 är helt klart med på min önskelista.
Ingen ny klocka för denna tråd, men ny för mig.
Blev med LW för första gången förra veckan
![]()
Bara höra av digGalet bra! Spidolite gen 1 är helt klart med på min önskelista.
Ingen ny klocka för denna tråd, men ny för mig.
Blev med LW för första gången förra veckan
![]()
VälkommenNu är man med i LW klubbennykär igen, nu letar man ju nya band till den. Fick välja att ta brunt eller vitt gummi..landar nog på att behålla de bruna. Sen ska jag nog beställa ett brunt struts eller grönt vs grått ”gator” kommer beställa från wisentex
![]()
VälkommenNu är man med i LW klubbennykär igen, nu letar man ju nya band till den. Fick välja att ta brunt eller vitt gummi..landar nog på att behålla de bruna. Sen ska jag nog beställa ett brunt struts eller grönt vs grått ”gator” kommer beställa från wisentex
![]()