• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Så fast med denna lumen på min gmt, så här kommer 2 bilder. Mörkt och mörkare
0AE8D34B-6A21-4BA1-A259-7B95ADDF68CD.jpeg

BB17619B-DE59-4D4E-9815-13CA3D43C2CB.jpeg

Fram med lite LW lume shots folks
🖤💛
Här kommer ett svar
20220522_204759.jpg
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Torsdag idag, det firar vi med en Linde Werdelin
20220602_122954.jpg
Det var den länken som fanns här på KS tidigare, trevlig combo i vilket fall tycker jag? Hur tycker du det blir mellan klockan som har mer polerade delar och länken som är mer borstad, alltså det blir inte för stor kontrast mellan de båda typerna av yta så att säga?
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Det var den länken som fanns här på KS tidigare, trevlig combo i vilket fall tycker jag? Hur tycker du det blir mellan klockan som har mer polerade delar och länken som är mer borstad, alltså det blir inte för stor kontrast mellan de båda typerna av yta så att säga?
Ja men precis! Nu har jag ju bara haft den någon timme, men jag är såld på den :cool: Angående borstad/polerad, det är faktiskt inget jag tänkt på :p

Ja, jag är supernöjd :D

Jag ställer mig i kö på den länken om du tröttnar 🙃
Absolut, än så länge har jag inte tröttnat :cool:
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sjukt nöjd med min nya kompis kastääänjemän 😁
IMG20220615121842-01.jpeg

Gillat Linde Werdelin väldigt länge så kul att äntligen testa.

Har någon ett gult eller svart gummi(nyish) så köper jag gärna
Har ett svart croco m orangea sömmar som inte gifter sig med denna. Men skulle bli kickass på nån annan 😃
 
Topp