Här kommer ett svarSå fast med denna lumen på min gmt, så här kommer 2 bilder. Mörkt och mörkare
![]()
![]()
Fram med lite LW lume shots folks
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer ett svarSå fast med denna lumen på min gmt, så här kommer 2 bilder. Mörkt och mörkare
![]()
![]()
Fram med lite LW lume shots folks
![]()
#AldrigEnsamDå är vi 2
![]()
Helt fantastiska! Var skeptisk innan jag köpte min, men föll direkt när jag testat denKörde också LW idag. Goa klockor!![]()
Vad är färgglattTjenare gänget.
Om någon har något färgglatt gummiband att byta mot en LW stållänk så är det bara att hojta!
Redan såld dessvärre!Vad är färgglatt![]()
Det var den länken som fanns här på KS tidigare, trevlig combo i vilket fall tycker jag? Hur tycker du det blir mellan klockan som har mer polerade delar och länken som är mer borstad, alltså det blir inte för stor kontrast mellan de båda typerna av yta så att säga?Torsdag idag, det firar vi med en Linde Werdelin
![]()
STENHÅRDTorsdag idag, det firar vi med en Linde Werdelin
![]()
Jag ställer mig i kö på den länken om du tröttnarTorsdag idag, det firar vi med en Linde Werdelin
![]()
Ja men precis! Nu har jag ju bara haft den någon timme, men jag är såld på denDet var den länken som fanns här på KS tidigare, trevlig combo i vilket fall tycker jag? Hur tycker du det blir mellan klockan som har mer polerade delar och länken som är mer borstad, alltså det blir inte för stor kontrast mellan de båda typerna av yta så att säga?
Ja, jag är supernöjdSTENHÅRD![]()
Absolut, än så länge har jag inte tröttnatJag ställer mig i kö på den länken om du tröttnar![]()
Mycket bra!!
Vad är det för fel? Eller bara allmän serviceSka skicka in denna på service till LW och tänkte därför kika om någon här vill beställa något? Tror eventuellt att dom kan samfrakta med min "servicefrakt"
![]()
Dra iväg ett PM issåfall![]()
Är det inte typ ETA? Kan ju servas av valfri hobbyurisSka skicka in denna på service till LW och tänkte därför kika om någon här vill beställa något? Tror eventuellt att dom kan samfrakta med min "servicefrakt"
![]()
Dra iväg ett PM issåfall![]()
Vad är det för fel? Eller bara allmän service
Den började sticka iväg lite väl mycket i tid, så skulle gå på deras garanti så länge dom inte hittar någon "skada" jag orskat eller liknande, så dom står för frakten osvÄr det inte typ ETA? Kan ju servas av valfri hobbyuris![]()
Riktigt snygg!![]()
Snart lång helg![]()
Ser bra ut! Visst är den bekväm?Kollar trädgården![]()
![]()