Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Dolt lås?![]()
Kortade länken lite till och dra på trissor, den sitter perfekt och mycket bekvämt.
Kul! Dolt lås?
Het med länk!Ja har man väldigt bred handled så kan det nog tänkas bli lite knasigt men eftersom boetten är tunn och lite vinklad/välvd så sitter den (på mig) enormt bekvämt. Försökte få till några exempelbilder....
![]()
![]()
![]()
https://lindewerdelin.com/product/strap-tool/Någon som säljer ett byta-strap verktyg?
Ah jo såg den. Tänkte mer om nån som ev bor nära en själv säljer nått, slipper man vänta på frakt osv.
Snygg!!!
Snyggt! Glöm inte att köpa till länken, den är så snygg.
Du menar stållänken?Snyggt! Glöm inte att köpa till länken, den är så snygg.
Japp.Du menar stållänken?
Vad har jag missat?Härlig läsning idag från LW - Sunday Stories.![]()
Kolla förra söndagens LW e-post utskick.Vad har jag missat?
Har nog inte fått det... vad handlar det om?Kolla förra söndagens LW e-post utskick.
Mycket trevlig läsning.
Spana här: https://wisentex.com/Efter att ha spanat in LW's senaste utskick så blev man ju lite sugen på att sula om klockan med nytt gummi. Är det LW's egna som gäller för stora pengar eller finns det någon annan tillverkare där ute med som någon här känner till?
Som @Peltzer säger så är det tokdyrt men med lite flyt kan du hitta billigare oem på c24 och bukten. Jag har ett par som aldrig används, svart och brunt, men de är ju toktristaEfter att ha spanat in LW's senaste utskick så blev man ju lite sugen på att sula om klockan med nytt gummi. Är det LW's egna som gäller för stora pengar eller finns det någon annan tillverkare där ute med som någon här känner till?