• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Luminoxtråden

trevlig ny sport timer i brons med bra urverk och spec, extra plus för gummi där även viklåset är i brons.

IMG_0160.jpeg

IMG_0161.jpeg

IMG_0159.jpeg

Om ngn har slantar kvar ?

Kul, berätta gärna mer om hur tre kronor hamnade på tavlan? Ser ut som 3800 serien med två betydligt bättre spec. än vanliga 3000 eller 3500.
Det står i en annan tråd 😄 scrolla ner lite:

Det står i en annan tråd 😄 scrolla ner lite:
Tack, synd att de inte höll måttet till dykarna.

Min första klocka som drog ned mig i träsket för 10-14 år sen, agerar nu beater 50-60 timmar i veckan på jobbet.

Blandning mellan Bas-u/byggsamordning och Industrirör.. Får se allt från Betongskvätt, vinkelslip-sprut till tangentbord och dokumentation..

Bara går och går 🥳
1000001249.jpg

Min första klocka som drog ned mig i träsket för 10-14 år sen, agerar nu beater 50-60 timmar i veckan på jobbet.

Blandning mellan Bas-u/byggsamordning och Industrirör.. Får se allt från Betongskvätt, vinkelslip-sprut till tangentbord och dokumentation..

Bara går och går 🥳
1000001249.jpg
Man kan ju bara älska dom små tritiumtuberna :)

Två fina klockor. De har släppt några nyheter ser det ut som.

Vit sommarklocka (eller artic som de kallar den)

Eller sport timer i brons med grön tavla.

Tillbaka
Topp