Hej,Hej,
Jag har en oanvänd sådan här om du är intresserad:
tack för förfrågan. väldig snygg klocka måste dock prioritera annat just nu.
/bacon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej,Hej,
Jag har en oanvänd sådan här om du är intresserad:
Drar iväg lite, men bra specstrevlig ny sport timer i brons med bra urverk och spec, extra plus för gummi där även viklåset är i brons.
![]()
![]()
![]()
Ja, med våran SEK är det inte lätt, tänker mig att Luminox går att få på en deal efter jul om man blir sugen. Jag har förra varianten i brons. Den är fin, är mycket nöjd, och gick att få för 13 000-14000.Drar iväg lite, men bra specs
+2s sedan torsdags kväll. Sjukt nöjd.
![]()
Kul, berätta gärna mer om hur tre kronor hamnade på tavlan? Ser ut som 3800 serien med betydligt bättre spec. än vanliga 3000 eller 3500.Tycker att jag har skaffat mig Luminoxernas Luminox
![]()
Det står i en annan trådKul, berätta gärna mer om hur tre kronor hamnade på tavlan? Ser ut som 3800 serien med två betydligt bättre spec. än vanliga 3000 eller 3500.
Tack, synd att de inte höll måttet till dykarna.Det står i en annan trådscrolla ner lite:
Tråden om militära klockor.....
Jag vet även mindre 😊 Men jag har kollat ”backcase” och frågat runt om. Tavlan är ommålat samma med sekundvisare. Nämligen var ursprunglig illumination radioaktiv ☢️??? I alla fall finns en spekulant som vill kolla den och vi snackar om ca 30tkr…klocksnack.se
Verkligen synd!Tack, synd att de inte höll måttet till dykarna.
Man kan ju bara älska dom små tritiumtubernaMin första klocka som drog ned mig i träsket för 10-14 år sen, agerar nu beater 50-60 timmar i veckan på jobbet.
Blandning mellan Bas-u/byggsamordning och Industrirör.. Får se allt från Betongskvätt, vinkelslip-sprut till tangentbord och dokumentation..
Bara går och går
![]()
Jag gillar MN-band eller canvas. På den skulle det även vara snyggt med en svart rem i läder.När Breitling är på service får denna handledstid. Förtjänar egentligen mer.. behöver dock ett nytt (tyg/gummi/silikom)band, någon som har passande tips?![]()