• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Marathontråden

Tack för bra input 👍🏼 Jag upplevde inte några bekymmer när jag provade @iko s GSAR Arctic under en träff… Men jag får tänka på det nästa gång när möjligheten ges att prova en SAR eller GSAR…
Gör det. Jag fick vitaktig läderhud där kronan låg an mot handens ovansida. Men det beror kanske delvis på min handleds platta utformning också.

Tackar!! Andra gången jag köper den egentligen. Första gången blev det den första re-issue i stål fast med lite modernare detaljer.

Omotiverat att jag flippade den egentligen.

A57C5B36-E66C-40D5-80AE-1C1F9DA57A24.jpeg

Den jag köpt nu är den senaste re-issue av modellen och den är mer lik originalet… Då fick jag en nytändning 🥰 De är gjorda för att tjäna ett syfte. Välbyggda, coola och med rik militärhistoria🪖 Värt att testa! Rekommenderas👍🏼

Min nästa klocka kommer nog bli en dykare från Marathon.
Är det endast datumfönstret som skiljer de olika re-issue åt eller finns det andra skillnader?

Tack för bra input 👍🏼 Jag upplevde inte några bekymmer när jag provade @iko s GSAR Arctic under en träff… Men jag får tänka på det nästa gång när möjligheten ges att prova en SAR eller GSAR…
För mig tog det några timmar eller tom dagar med klockan på innan jag också började störa mig på det.
Det var faktiskt den främsta anledningen till att den fick vandra vidare tillslut. Tycker annars att den är galet snygg och jag tittar relativt ofta efter andra Marathon att prova framöver.

Tillbaka
Topp