• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Marathontråden

Marathon Navigator + Uncle Strap GL831 är väldigt bekvämt
IMG_1250.jpeg

Skum och unik, som i.... fake?
Gallet var kreativa och tillverkade varianter med datum och varierande delar som de sålde till PX och småbutiker. Så även om de inte är fejk så var inte Marathon speciellt glada. Ledde faktiskt till att de startade sin egen fabrik. Denna har 1991 baksida men var aldrig issued. En navy seal köpte den på basen, kastade på ett gummi o dök med den.
20231226_132149.jpg

Hela familjen har sett fram emot den här leveransen! Jag kan inte förklara min attraktion av den här modellen. Men på den här releasen gjorde de allting rätt och då kunde jag inte motstå!

Marathon Navigator Steel - Porpuse Built 🖤
183E90C3-5B44-4C7B-8980-2B0B18360991.jpeg
53C15D56-AC72-4235-83D5-091E1F9C40E7.jpeg
629C371E-1A8B-4E64-8ADC-4CA1446EA422.jpeg

Hela familjen har sett fram emot den här leveransen! Jag kan inte förklara min attraktion av den här modellen. Men på den här releasen gjorde de allting rätt och då kunde jag inte motstå!

Marathon Navigator Steel - Porpuse Built 🖤
183E90C3-5B44-4C7B-8980-2B0B18360991.jpeg
53C15D56-AC72-4235-83D5-091E1F9C40E7.jpeg
629C371E-1A8B-4E64-8ADC-4CA1446EA422.jpeg
Grattis, mucho fieldig/toolig, hur tycker du den står i kvalitetskänsla mot CWC ?

Grattis, mucho fieldig/toolig, hur tycker du den står i kvalitetskänsla mot CWC ?

Tackar!! Andra gången jag köper den egentligen. Första gången blev det den första re-issue i stål fast med lite modernare detaljer.

Omotiverat att jag flippade den egentligen.

A57C5B36-E66C-40D5-80AE-1C1F9DA57A24.jpeg

Den jag köpt nu är den senaste re-issue av modellen och den är mer lik originalet… Då fick jag en nytändning 🥰 De är gjorda för att tjäna ett syfte. Välbyggda, coola och med rik militärhistoria🪖 Värt att testa! Rekommenderas👍🏼

Min nästa klocka kommer nog bli en dykare från Marathon.

Tackar!! Andra gången jag köper den egentligen. Första gången blev det den första re-issue i stål fast med lite modernare detaljer.

Den jag köpt nu är den senaste re-issue av modellen och den är mer lik originalet… Då fick jag en nytändning 🥰 De är gjorda för att tjäna ett syfte. Välbyggda, coola och med rik militärhistoria🪖 Värt att testa! Rekommenderas👍🏼

Fn du ligger steget före mig hela tiden 😊

Jag tycker att en av de grymmare klockorna som finns i rimlig prisklass är just dykaren från Marathon. SAR eller GSAR.
Den har bara ett aber... den där förbannade kronan är stor, sticker ut och är vass som en fotfil. Din handledsrygg kommer att bli massakerad. Min blev det åtminstone. Skitbra i fält, du kan nog manövrera kronan med vilka handskar som helst, men har du skrivbordshänder står man inte pall. Inte jag i a f.

Jag tycker att en av de grymmare klockorna som finns i rimlig prisklass är just dykaren från Marathon. SAR eller GSAR.
Den har bara ett aber... den där förbannade kronan är stor, sticker ut och är vass som en fotfil. Din handledsrygg kommer att bli massakerad. Min blev det åtminstone. Skitbra i fält, du kan nog manövrera kronan med vilka handskar som helst, men har du skrivbordshänder står man inte pall. Inte jag i a f.

Tack för bra input 👍🏼 Jag upplevde inte några bekymmer när jag provade @iko s GSAR Arctic under en träff… Men jag får tänka på det nästa gång när möjligheten ges att prova en SAR eller GSAR…

Tillbaka
Topp