• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Marathontråden

F3C486EA-1F35-45DE-BA42-D032ABB5C541.jpeg

Blev en liten bytesaffär gjord idag så nu sitter jag och väntar på min första Marathon GSAR Automat. Denna kommer med fyra stycken original gummin som jag personligen troligen aldrig kommer att använda.

Finns här något intresse av dessa original gummin? Ska väll lukta vanilj eller nått sånt tror jag? Svarta gummit är väll de som får stanna till en början men de andra tror jag blir att avyttra rätt så fort.

Hojta till om intresse finns 🙏

Bilagor

• 1000007020.jpg
    1000007020.jpg
    816.2 KB · Visningar: 15
Tips! Om man är ute efter tillbehör till sin Marathon så har Marathon rea just nu. Upp till 50% på alla tillbehör såsom gummi, länkar etc.

Idag kom min första Marathon GSAR första intrycket är wow gummina bara kvalitet men inget för mig. Ribbat Nato gjorde sig riktigt bra men en trevlig länk skulle ju va nice. Några tips?

Bilagor

• 1000007117.jpg
    1000007117.jpg
    458.7 KB · Visningar: 13
  • 1000007118.jpg
    1000007118.jpg
    453 KB · Visningar: 13
Idag kom min första Marathon GSAR första intrycket är wow gummina bara kvalitet men inget för mig. Ribbat Nato gjorde sig riktigt bra men en trevlig länk skulle ju va nice. Några tips?
Snyggt och grattis till en riktigt fin klocka!

Originallänken är helt klart att föredra. Enda minuset är det ”billiga” låset.

Tillbaka
Topp