Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen!! Riktigt fin den också!Nu får man äntligen äran att bli del av det här väldigt exklusiva sällskapet
![]()
Kan bara hålla med. Riktigt trevlig!Den är inte för alla men för mig är den 5+
Riktigt skönt och snyggt med elastiskt nato också
![]()
Jo, man behöver en vintage också. Faktiskt.Marathon har helt klart blivit ett favoritmärke. En quartz, en automat och en manuell. Behöver man egentligen fler..?
![]()
Snyggt och grattis till en riktigt fin klocka!Idag kom min första Marathon GSAR första intrycket är wow gummina bara kvalitet men inget för mig. Ribbat Nato gjorde sig riktigt bra men en trevlig länk skulle ju va nice. Några tips?
Snyggt och grattis till en riktigt fin klocka!
Originallänken är helt klart att föredra. Enda minuset är det ”billiga” låset.
Länken är helt ok. Om den är värd 3K vet i tusan däremot. Låset drar tyvärr ner helhetsintrycket en hel del.Hört att länken över lag är kass, men är de bara låset?
Länken är helt ok. Om den är värd 3K vet i tusan däremot. Låset drar tyvärr ner helhetsintrycket en hel del.