Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som sitter på ett orginal armband i metall till en Marathon Medium? Eller vet vart man kan köpa dom till en vettig peng?
Tyvärr inte, har kollat runt som bara den.Har Du hunnit få napp? Jag är också intresserad - helst med Duvdevan-märkningen - men har inte hittat till vettigt pris ännu...
Har ju helt glömt av att posta i tråden där den hör hemma. Här kommer ett litet potpurri på nyförvärvet. Mycket nöjd, bra grejer det här
.
![]()
TackarGrattis! Och med länk, minsann![]()
Fin duoDen lille fick sig en liten kompis
Båda 36mm.
![]()
Jag har 17,5cm och 41:an sitter grymt bra men 36:an kan ju passa ändå kanske. Får fundera.Båda bärs väldigt bra på smalare handled. Har 16.5cm. Har tidigare kört Tsaren på 41mm men den blev för stor.
Härlig vinterbild!Marathon JSAR![]()
Tack!Härlig vinterbild!
Jag kör GPQ idag. Tuffa möten så bra att vara förberedd
![]()