Eazy E hade iofs kommit undan med det.Är själv skeptisk till färgkombon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eazy E hade iofs kommit undan med det.Är själv skeptisk till färgkombon![]()
Stay true to the gameEazy E hade iofs kommit undan med det.![]()
Vi får starta officiella hiphop-tråden och diskutera det tror jag.Stay true to the game![]()
En bra bildVi får starta officiella hiphop-tråden och diskutera det tror jag.
Inte för att den här gamla punkaren har så mycket att säga förutom att jag vet vad jag gillar.
Får väl slänga in en bild på en old skool gangsta orient för att låtsas vara OnT.
![]()
Just nu mår jag skit - ja!En bra bild
Mår du inte riktigt bra idag?![]()
Hmmm... Jag är nog tuffare än somliga tror.ROn får vila lite, mitt 3001:a inlägg blir denna
![]()
Har inte kommit så mycket nyheter från Orient på ett tag nu så det blir mycket dravel och mobbing av @Mforce (förlåt :'( ) från mig då![]()
Kommer, just tidhållningen har jag inte mätt ännu då jag vill köra in klockan lite först.Tycker för övrigt @Spindel och @Phenixfox bör recensera RO.
Kortfattat och här i tråden går utmärkt om ni inte har lust eller tid att skriva en längre till den avdelningen.
Lite om gången och hur verken känns kontra exempelvis caliber 40.
Jag har tänkt att göra samma. Jämförelsen jag kan göra med andra verk från bli utifrån den nivå inom klockvärlden jag befinner migTycker för övrigt @Spindel och @Phenixfox bör recensera RO.
Kortfattat och här i tråden går utmärkt om ni inte har lust eller tid att skriva en längre till den avdelningen.
Lite om gången och hur verken känns kontra exempelvis caliber 40.
Grymt! Rött och svart funkar.Ny dag, nya möjligheter sägs det ju. Testar rött gummi idag eftersom att det gula floppade. Vad säger ni?
![]()
Skönt att höraGrymt! Rött och svart funkar.
Sen känns det kanske inte jättesomrigt men det gör ju inte den klockan annars heller.
Ny dag, nya möjligheter sägs det ju. Testar rött gummi idag eftersom att det gula floppade. Vad säger ni?
![]()
Men ännu bättre på grönt Nato?Grym på läder
![]()
Japp bättre på nato!Men ännu bättre på grönt Nato?
![]()
Älskar den här klockan![/
Hur det nu kommit sig så har Orienten blivit min reseklocka. Här är den med och tar sig en Dürrüm på Mustafas Gemüsedöner i Berlin.![]()
Orient Star? Royal Orient finns ocksåFinns det en högkvalitativ serie av Orient? Lite som Grand Seiko fast, såklart, på en lägre nivå?
Känns lite som om Orient lägger krutet på Orient Star och mer massmarknad just nu.Finns det en högkvalitativ serie av Orient? Lite som Grand Seiko fast, såklart, på en lägre nivå?
Royal Orient, GS ligger dock fortfarande snäppet högre men RO är fortfarande oerhört bra finnish.Finns det en högkvalitativ serie av Orient? Lite som Grand Seiko fast, såklart, på en lägre nivå?
Tycker det på andra bilden blev skitbra.Bilder på ännu en Mako...
Testar lite mer färgglatt än svart Nato, vad tycks? Tror att det kanske skulle passa bättre med rött än orange.
![]()
![]()