• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Men för att få lite klockor så gör jag väl ett dubbelinlägg från dagens klocktråd.

image.jpeg
Vilken klocka! Den är så levande! Var plockar man up en sådan i Sverige?
 
Fyndade denna saturation diver idag, denna är min tredje av denna modell. Verkligen helt galet mycket klocka för pengen :)
image.jpeg

Detta är den äldre varianten med orient star på tavlan.
Grattis.
Håll hårt i den. Inte många på marknaden och dyker den upp är den ofta oskäligt dyr.
Edit// Kanske skulle hållit mun om att de är rätt mkt dyrare än nya eftersom jag definitivt är spekulant om du ska sälja nån dag. :greedy::D
 
Grattis.
Håll hårt i den. Inte många på marknaden och dyker den upp är den ofta oskäligt dyr.
Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osv ;)
image.jpeg
 
Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osv ;)
image.jpeg
Fan måste börja kolla blocket. :banghead:
Nåväl. Jag har min vita så det är rätt lugnt. :D
Kul med en gammal hederlig på forumet hur som helst.
 
Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osv ;)
image.jpeg
Får man fråga vad du pröjsa för den? :D
 
Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osv ;)
image.jpeg
Det är för fan fusk att köpa ovanliga klockor av ointresserade människor!

Men sälj för fan inte den klockan för billigt nu (om du nu måste sälja den, jag råder till behåll).

Grattis förresten :)
 
Kbk, detta är som sagt min tredje och jag kan enkelt säga att dom knappast blir lättare att få tag i. Den första jag hade var med gul tavla dessutom. Fan vad jag ångrar att jag släppte den.
Den gula är den trevligaste. Mest av den anledningen att den inte kommit i nyversion.
Samma gäller orange generation två.
 
Tillbaka
Topp