Tassoli
Basic
Vilken klocka! Den är så levande! Var plockar man up en sådan i Sverige?Men för att få lite klockor så gör jag väl ett dubbelinlägg från dagens klocktråd.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken klocka! Den är så levande! Var plockar man up en sådan i Sverige?Men för att få lite klockor så gör jag väl ett dubbelinlägg från dagens klocktråd.
![]()
Det gör man inte - tyvärr.Vilken klocka! Den är så levande! Var plockar man up en sådan i Sverige?
Vad själviskt av dem att behålla en sån pärla för sig självaDet gör man inte - tyvärr.
Säljs bara i Japan så man handlar från ebay, rakuten, yahoo japan eller liknande.
De har en tendens att behålla de flesta pärlorna för sig själva.Vad själviskt av dem att behålla en sån pärla för sig själva. Får kika där då
![]()
Grattis.Fyndade denna saturation diver idag, denna är min tredje av denna modell. Verkligen helt galet mycket klocka för pengen![]()
![]()
Detta är den äldre varianten med orient star på tavlan.
Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osvGrattis.
Håll hårt i den. Inte många på marknaden och dyker den upp är den ofta oskäligt dyr.
Fan måste börja kolla blocket.Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osv![]()
![]()
TackFan måste börja kolla blocket.
Nåväl. Jag har min vita så det är rätt lugnt.
Kul med en gammal hederlig på forumet hur som helst.
Får man fråga vad du pröjsa för den?Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osv![]()
![]()
Det är för fan fusk att köpa ovanliga klockor av ointresserade människor!Ha! Jag fann den på blocket och fick den läskigt billigt, komplett med allt inklusive stickern som sitter på boettlocket, länk, gummi, verktyg osv osv. Dessutom skickade han med ett hirsch extreme-gummi monterat på den. Samlarskick på allt inkl. boxarna. Känns kul att fynda något ibland. Det finns fortfarande hopp osv![]()
![]()
Frågan är förstås friFår man fråga vad du pröjsa för den?![]()
Så vad kostade den?Frågan är förstås fri![]()
Det kan jag tyvärr inte avslöjaSå vad kostade den?
Typiskt.Det kan jag tyvärr inte avslöja![]()
Kbk, detta är som sagt min tredje och jag kan enkelt säga att dom knappast blir lättare att få tag i. Den första jag hade var med gul tavla dessutom. Fan vad jag ångrar att jag släppte den.Sluta...
Vill ha en satdiver nu pga. Dig.........
Jag förstår mig inte på större delen av KS som säljer sina klockor stup i ettKbk, detta är som sagt min tredje och jag kan enkelt säga att dom knappast blir lättare att få tag i. Den första jag hade var med gul tavla dessutom. Fan vad jag ångrar att jag släppte den.
Newcam säljer nya för 700 euro.Sluta...
Vill ha en satdiver nu pga. Dig.........
Hur ligger dem begagnade?Newcam säljer nya för 700 euro.
Bara köra.
Typ 5 här på ks.Hur ligger dem begagnade?![]()
Den gula är den trevligaste. Mest av den anledningen att den inte kommit i nyversion.Kbk, detta är som sagt min tredje och jag kan enkelt säga att dom knappast blir lättare att få tag i. Den första jag hade var med gul tavla dessutom. Fan vad jag ångrar att jag släppte den.
Säljer du?Typ 5 här på ks.
Eller tydligen mindre om man heter @vonbahr och tjackar Orient Star.
(ett antagande av sättet det hela uttrycktes).
Jag har ju precis köpt min.Säljer du?![]()