seikoswede
Silver
Kanske den klockan jag ångrar mest att jag sålde, ska man slå till gör en sådan igen, hmmm
Köp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske den klockan jag ångrar mest att jag sålde, ska man slå till gör en sådan igen, hmmm
Ska slå till direkt när jag kommer över en för en rimlig pris
Sluta! Bara sluta!Postar här också bara för att fira att jag är hemma!
Vet inte vad det är men älskar den och kommer aldrig att sälja den!
Jim
Välkommen!Ny här, såg det fanns en Orientråd, mitt bidrag:
Flippa till mig..
Fantastiskt bekvämt gummi! Bytte ut spännet på mitt mot ett Orient spänne!Finns ju en Orient-tråd också @Mforce !
Cal 469 40th Anniversary på nytt Bonetto Vintage Diver. Mycket nöjd! Får nog bli ett i orange också vad det lider.
Jim
Fantastiskt bekvämt gummi! Bytte ut spännet på mitt mot ett Orient spänne!
http://www.orientuhren.de/product_info.php?products_id=452&osCsid=qisd01n73p2alj439j0fri8ko7
Köpläge? Julklappstips? Likadan som seikoswedes ltd edition fast svart, väl? Nästan lika snygg.
Din ser mkt snyggare ut måste jag säga. Jag är egentligen inte så förtjust i svarta klockor. Dessutom blandade jag ihop säljare. Jag har beställt från schöneuhren.de innan (Bambino) men inte från dessa orientuhren.de Och egenligen vill jag ha en Seiko Sumo SBDC001 för ungefär samma pengar men säg inte det till nån här...Stämmer det! Min gjordes i 2000 ex och den svarta i 1000.
Fin den också!
Jim
Din ser mkt snyggare ut måste jag säga. Jag är egentligen inte så förtjust i svarta klockor. Dessutom blandade jag ihop säljare. Jag har beställt från schöneuhren.de innan (Bambino) men inte från dessa orientuhren.de Och egenligen vill jag ha en Seiko Sumo SBDC001 för ungefär samma pengar men säg inte det till nån här...
Gillar inte den svarta själv.http://www.orientuhren.de/product_info.php?products_id=452&osCsid=qisd01n73p2alj439j0fri8ko7
Köpläge? Julklappstips? Likadan som seikoswedes ltd edition fast svart, väl? Nästan lika snygg.
Gillar inte den svarta själv.
Får tipsa om King Master istället. Nyversion av King Divern.
JDM men lätta att fånga. Strax under 3k (yenen har tyvärr stuckit upp).
Se bara till att köpa 22 juvelersversionen om du vill ha nya verket.
Jepp!
Shit! Grymmaste!
Sjukt skön!
Har du vågat öppna den och kolla in skönheten på insidan?
Hej,
ny här på forumet och här kommer första inlägget i form av en fråga.
Har gått och sneglat på denna Orient (FET0P004W0) en tid nu. Pris här hemma i Finland skulle vara ~170€.
Är det enligt er experter en bra eller dålig deal? Har ni några andra bra dressklockor att rekommendera, max pris ~300€?
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Det är nog vad den går för. Vill du ha en dressklocka så kan du kika på Orint Star classic serien. Jävligt fina är dem. Här är min gamla. Du kan alltid köpa ett läderband sen.