Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där borde ngn här kunna fixa. Är väl bara att trycka/limma dit.Nej... shit! vad ska jag nu ha på stranden... Speedmastern är ju ingen jättebra badklocka. Värt att laga eller köpa ny?
Jag råkade klicka hem en Three Star från bukten.
Man kan ju undra om man börjar närma sig gränsen för missbruk? Finns det risk att socialen kommer och beslagtar mina Orienter? Kommer jag att bli utsatt för avprogrammeringsförsök?
Tror jag hade 17 som flest!Jag råkade klicka hem en Three Star från bukten.
Man kan ju undra om man börjar närma sig gränsen för missbruk? Finns det risk att socialen kommer och beslagtar mina Orienter? Kommer jag att bli utsatt för avprogrammeringsförsök?
Säljs inte i butik i sverige.Alla ni som sitter med ett Orient ur, har ni besällt det på Internet eller finns det hos någon butik i stockholm så man kan pilla lite på dem?
Är små sugen på en vit Mako framförallt.
Vilket är tråkigt eftersom det är mycket klocka för pengarna. Bättre än att sälja DW och annat skräp. Går det att sälja Seiko borde det gå fint att sälja Orient också!Säljs inte i butik i sverige.
Fick hem den här precis. Säkert min 20e (typ) orient i ordningen
Skulle vara kul att testa bleka insertet... Så det blir typ såhär:
@yepsson vad säger du?
Håller med. Stjärnurmakarna var AD back in the day, men många år sen dom sålde Orient vad jag vet.Vilket är tråkigt eftersom det är mycket klocka för pengarna. Bättre än att sälja DW och annat skräp. Går det att sälja Seiko borde det gå fint att sälja Orient också!
Vy
Tror jag hade 17 som flest!
Ligger du inte långt över det är det lugnt.
Alla ni som sitter med ett Orient ur, har ni besällt det på Internet eller finns det hos någon butik i stockholm så man kan pilla lite på dem?
Är små sugen på en vit Mako framförallt.
Priserna faktiskt bättre än jag trodde. Hoppas det funkar och att några butiker ser att marknaden finns.reaklockor.se verkar ha det största utbudet av Orient av svenska webbutiker. Oklart hur pålitliga de är dock. Jag har varit lite sugen på att bli av med Orient-oskulden genom dem.
Snygg! Lägg gärna ut fler bilder! Det är den som kallas somes, va? Nog aldrig sett den på forumet här.Härligaste klockan att dra upp och ställa. Fullt uppdragen på knappt 20 varv och snabbaste quick set jag använt. 30 dagar på 5 sekunder? Känns som att spela trumsolo.