Hade lätt köpt den om jag inte haft en.Nu är det slå till läge!
https://klocksnack.se/threads/orient-poseidon.91109/
Enda märket jag vet tillverkar i Brasilien.
Premium deluxe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade lätt köpt den om jag inte haft en.Nu är det slå till läge!
https://klocksnack.se/threads/orient-poseidon.91109/
Jag är väldigt nöjd. Var längesen jag var såhär nöjd med en klocka .Fin blå färg på den där! Mkt trevlig
Jäkligt snyggt gillar utformningen på index klockan 1
Snygga foton och grym klocka.
Verkligen. Har haft få mig den varje dag nu .Snygga foton och grym klocka.
Kan bara hålla med. Liten detalj som jag upptäckte som är rätt skön. Nästa gång du drar upp klockan manuellt känn efter i den rörelsen hur det känns med pekfingret under kronskyddet, det är känsla för detaljer detJag är väldigt nöjd. Var längesen jag var såhär nöjd med en klocka .
Verkar grym den där orienten . Får man nått grepp om vridringen på denna, ser ut så på bilderna iaf? På min Ray gen1 får man knappt grepp...värdelöst!Kan bara hålla med. Liten detalj som jag upptäckte som är rätt skön. Nästa gång du drar upp klockan manuellt känn efter i den rörelsen hur det känns med pekfingret under kronskyddet, det är känsla för detaljer det
Vridringen är grym. Den ser lite sawtooth aktig ut . Väldigt lätt att greppa. Bra klick också.Verkar grym den där orienten . Får man nått grepp om vridringen på denna, ser ut så på bilderna iaf? På min Ray gen1 får man knappt grepp...värdelöst!
Försökte men fattade nog inte vad du menade?Kan bara hålla med. Liten detalj som jag upptäckte som är rätt skön. Nästa gång du drar upp klockan manuellt känn efter i den rörelsen hur det känns med pekfingret under kronskyddet, det är känsla för detaljer det
Svårt att förklara men undersidan kronskyddet är liksom utformad för bästa komfort när man arbetar med kronan. Inget som tar emot eller känns vasst. Är en behaglig rundning undertill.Försökte men fattade nog inte vad du menade?
Dessutom den mer ovanliga med nya verket. Sägs att Orient behöll gamla tavlan ett tag på JDM när de började sälja den uppgraderade internationellt.Ligger en riktigt fin Orient Star Saturation 300m diver på köp och sälj för den som har lite pengar över. Inte ofta man ser den till salu.
Hade köpt den själv om man haft lite större handleder.
Dessutom den mer ovanliga med nya verket. Sägs att Orient behöll gamla tavlan ett tag på JDM när de började sälja den uppgraderade internationellt.
Antagligen hade de tavlor kvar för det kan inte varit länge.
Vanligtvis sitter ett non hacking-verk i Orient Star Sat Diver.
Hade också köpt den om jag inte haft en nyare variant av klockan. Helt klart premium med Orient Star.
Nice! Gratulerar!Kunde inte hålla mig! SÅÅÅ Pepp!!!
Tack! Redan markerad som skickad. Riktigt snabb service. Återkommer givetvis när den är landad!Nice! Gratulerar!
Jag är mkt nöjd med min. Vart köpte du ifrån?Tack! Redan markerad som skickad. Riktigt snabb service. Återkommer givetvis när den är landad!