• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella #OWGFAIL tråden [Tillbaka i Mars 2022]

Klart det är en keeper även fortsättningsvis, med tanke på att den funkade ju till allt du höll på med under mars😃 brottas med hummrar, jaga fisk, demolera kök och diverse andra (egentligen G-shock) -sysslor😁
Haha ja en riktig GADA-klocka visade det ju sig vara. Lite trött på den efter 31 dagar non-stop bara 😁
Lite detox är väl nödvändigt, "Distance makes the heart grow fonder" osv

Helt värdelösa och handlingsförlamade.

Jag kommer skriva ett längre inlägg om detta längre fram. Det är riktigt dåligt hanterat av dem och jag överväger att ta detta vidare.
Förstår dig. Jag hade ett paket som inte kom på två månader och jag hade fått Postnord att på telefon bekräfta att det nog förvunnit och att jag kunde göra ett reklamationsärende. Innan jag kom till skott med det så kom dock paketet fram, men postnord tror fortfarande att det är borta om de söker på det. Mycket märkligt.
Så har du tur, kommer klockan fram till slut ändå 🤞

Förstår dig. Jag hade ett paket som inte kom på två månader och jag hade fått Postnord att på telefon bekräfta att det nog förvunnit och att jag kunde göra ett reklamationsärende. Innan jag kom till skott med det så kom dock paketet fram, men postnord tror fortfarande att det är borta om de söker på det. Mycket märkligt.
Så har du tur, kommer klockan fram till slut ändå 🤞
Sjukt!

Den skickades från tullterminalen den 24/3 och det ska då ta 2-5 arbetsdagar. De har försökt hitta det men har ingen aning om var paketet kan vara.

Sjukt!

Den skickades från tullterminalen den 24/3 och det ska då ta 2-5 arbetsdagar. De har försökt hitta det men har ingen aning om var paketet kan vara.
Nu ska vi ju inte göra efterfesttråden till Postmordstråden. Men jag har även ett returpaket som ligger i appen och om man spårar det, som att det aldrig lämnat inlämningsstället, trots att butiken har krediterat fakturan för klockan. Så man kan lugnt säga att de har lite att jobba med.

giphy.gif

Nu kan jag ju slutföra mitt inlägg jag tänkte posta innan tråden blev låst.

Min Marsklocka slarvades ju som sagt bort av Postnord. Ni får gärna hojta om ni ser den på någon köp/säljsida framöver, man vet ju aldrig.

EA9D7455-F1C4-4FF7-AE6B-0A7AF538114A.jpeg.jpg
0.jpg

Owg Är bästa trådarna på KS alltså😂
Agree. Men tydligen får man inte skratta, ha roligt och trevligt eftersom nån hela tiden ska stänga dessa trådar. Nää bittert, tråkigt och allmänt otrevligt är tydligen melodin.

Jävligt nöjd med livet just nu. Slipper vara OWG. Hämtade hem pannan från service idag. Nu hoppas vi det dröjer några år till nästa gång. Mars-2022 gör jag det lätt för mig (förmodligen) då blir det panerai. Med lite tur tills dess kanske jag bara behöver besluta vilken av dem. Men det skiter sig säkert.
97456B38-9E47-4F95-A90F-6FCD97F4B675.jpeg

Tillbaka
Topp