Klart det är en keeper även fortsättningsvis, med tanke på att den funkade ju till allt du höll på med under marsHar inte haft på mig OWG-klockan sedan OWGM avslutadesVar väl kanske ett misstag att välja en keeper...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart det är en keeper även fortsättningsvis, med tanke på att den funkade ju till allt du höll på med under marsHar inte haft på mig OWG-klockan sedan OWGM avslutadesVar väl kanske ett misstag att välja en keeper...
Haha ja en riktig GADA-klocka visade det ju sig vara. Lite trött på den efter 31 dagar non-stop baraKlart det är en keeper även fortsättningsvis, med tanke på att den funkade ju till allt du höll på med under marsbrottas med hummrar, jaga fisk, demolera kök och diverse andra (egentligen G-shock) -sysslor
![]()
Jag har knappt haft någon annan på mig...Har inte haft på mig OWG-klockan sedan OWGM avslutadesVar väl kanske ett misstag att välja en keeper...
What?! Fan vad sämst dom är alltsåPostnord har slarvat bort min marsklocka så nu är det reklamation som gäller. Har väntat i snart tre månader och nu är den borta.![]()
Helt värdelösa och handlingsförlamade.What?! Fan vad sämst dom är alltså![]()
Fyfasen! Jag hade blivit skogstokigPostnord har slarvat bort min marsklocka så nu är det reklamation som gäller. Har väntat i snart tre månader och nu är den borta.![]()
Förstår dig. Jag hade ett paket som inte kom på två månader och jag hade fått Postnord att på telefon bekräfta att det nog förvunnit och att jag kunde göra ett reklamationsärende. Innan jag kom till skott med det så kom dock paketet fram, men postnord tror fortfarande att det är borta om de söker på det. Mycket märkligt.Helt värdelösa och handlingsförlamade.
Jag kommer skriva ett längre inlägg om detta längre fram. Det är riktigt dåligt hanterat av dem och jag överväger att ta detta vidare.
Det har jag blivit också, har säkert ringt dem 10-12ggr och skrivit ett ganska argt mejl.Fyfasen! Jag hade blivit skogstokig
Men va! Den skulle ju jag köpa av dig när du tröttnat, har t.o.m ett 19mm vintagegummi som ligger och väntar!Postnord har slarvat bort min marsklocka så nu är det reklamation som gäller. Har väntat i snart tre månader och nu är den borta.![]()
Har du bifogat en batslap till mailet?Det har jag blivit också, har säkert ringt dem 10-12ggr och skrivit ett ganska argt mejl.
Sjukt!Förstår dig. Jag hade ett paket som inte kom på två månader och jag hade fått Postnord att på telefon bekräfta att det nog förvunnit och att jag kunde göra ett reklamationsärende. Innan jag kom till skott med det så kom dock paketet fram, men postnord tror fortfarande att det är borta om de söker på det. Mycket märkligt.
Så har du tur, kommer klockan fram till slut ändå![]()
Jag hade köpt både band och två länkar bara för att ha till den i mars. ☹Men va! Den skulle ju jag köpa av dig när du tröttnat, har t.o.m ett 19mm vintagegummi som ligger och väntar!
Nu ska vi ju inte göra efterfesttråden till Postmordstråden. Men jag har även ett returpaket som ligger i appen och om man spårar det, som att det aldrig lämnat inlämningsstället, trots att butiken har krediterat fakturan för klockan. Så man kan lugnt säga att de har lite att jobba med.Sjukt!
Den skickades från tullterminalen den 24/3 och det ska då ta 2-5 arbetsdagar. De har försökt hitta det men har ingen aning om var paketet kan vara.
Praise the lord!Äsch då @yonsson låt dem sörja färdigt att de gick på idéen att samma klocka en hel månad.
Nu kommer skatteåterbäringen!Praise the lord!![]()
![]()
Vad är det som händer?
Ha ha, själv tar jag en gammaldags hederlig finsk kalsongfylla!
Agree. Men tydligen får man inte skratta, ha roligt och trevligt eftersom nån hela tiden ska stänga dessa trådar. Nää bittert, tråkigt och allmänt otrevligt är tydligen melodin.Owg Är bästa trådarna på KS alltså![]()