Då är det ju bättre med punani designHela namnet är ju stulet! Jag har sett flera i tex Thailand som nästan ser ut som Rolex men med samma namn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är det ju bättre med punani designHela namnet är ju stulet! Jag har sett flera i tex Thailand som nästan ser ut som Rolex men med samma namn.
En riktig vikingabegravning!
Bäst: Definitivt Tråden och stämningen!Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Hahahaha!Bäst: Definitivt Tråden och stämningen!
Värst: Bära samma klocka en hel månad?!
Vinklar det till det bästa med trådenVad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
+1Bäst: Definitivt Tråden och stämningen!
Värst: Bära samma klocka en hel månad?!
Jag tycker att man lär sig nåt om sig själv genom att utmana sig till att göra nåt man inte brukar. I det här fallet så plågade jag mig själv med klockvalet vilket till slut gjorde att jag nästan var likgiltig inför vad som satt på armen. Sen var man som en unge i en godisbutik den första april, ha ha! Jag uppskattar nog mina klockor mer nu än innan.Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Kan bara hålla med!Jag tycker att man lär sig nåt om sig själv genom att utmana sig till att göra nåt man inte brukar. I det här fallet så plågade jag mig själv med klockvalet vilket till slut gjorde att jag nästan var likgiltig inför vad som satt på armen. Sen var man som en unge i en godisbutik den första april, ha ha! Jag uppskattar nog mina klockor mer nu än innan.
Bästa var definitivt stämningen i tråden. KS är ju sällan kul på det sättet Samt hur mycket vi samlade in till MSD!Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Som många redan påpekat var det bästa stämningen och den sanslösa insamlingen till MSD. Helt otroligt vilken summa vi samlade in.Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Det bästa är att man uppskattar alla andra klockor mer när man börjar ha dom igen plus gemenskapen i tråden.Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Det bästa med owg i år har varit du @Staafen Är otroligt glad för vårt samarbete och allt arbete du lagt ner.Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
BromanceDet bästa med owg i år har varit du @Staafen Är otroligt glad för vårt samarbete och allt arbete du lagt ner.
Vad snäll du är vännen! Kan bara säga detsamma och tack för att jag fick hänga på.Det bästa med owg i år har varit du @Staafen Är otroligt glad för vårt samarbete och allt arbete du lagt ner.
Ja insamlingen på drygt 120.000 helt klart. Men även såklart den ruggigt goa stämningen. Detta verkar generellt vara ett väldigt trevligt forum men ibland blir det lite väl stelt och seriöst och det svamliga och roliga får lite plats. Jag som ny på forumet har känt att tråden har varit toppen för att komma in i gemenskapen på ett fantastiskt sätt. Så därför äre ju toppen att efterfesten fortsätter!Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Definitivt var tråden bäst samt att startavgiften gick till något otroligt bra. Det värsta...att jag faila? MEEEEEN jag hade roligt i tråden ändå haha.Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Passar bra med det gröna perlonet med!!! @Jakob HällHär kommer klockan som ska pryda ingen mindre än @Jakob Häll handled under mars 2022
Du har ref nr ifall den säljs slut.
Om jag vore du så skulle jag dock köpa nu så att den inte förvinner!
Den tanken slog mig också man han har ju bränt upp detPassar bra med det gröna perlonet med!!! @Jakob Häll
Nej nej, det var med det fina originalbandet som ströp hans blodtillförselDen tanken slog mig också man han har ju bränt upp det
Deadpool behövs alltid till att röra om i grytanDefinitivt var tråden bäst samt att startavgiften gick till något otroligt bra. Det värsta...att jag faila? MEEEEEN jag hade roligt i tråden ändå haha.
Edit: Så klart var det kul att @Staafen lät mig hållas med deadpool
+1 på den... Det är fasen så man undrar vad det är med folk ibland......Kommer sakna den härliga stämningen i tråden. KS är långt ifrån ett skönt och avslappnat forum i vissa trådar
Vart ligger du?I mitt kompani verkar det inte bli någon baskermarsch.
Tror det är pga att vi har så himla många olika befattningar som dessutom är olika långa osv. Alla är liksom inte skyttesoldater där vissa får ett vapensystem och andra ett annat. Utan det är stor fokus på den lite mer avancerade befattningsutbildningen. Många här har flera befattningar dessutom som tar upp mycket tid.
Så tyvärr blir det inget sådant för oss. Men vi är ute riktigt mycket i fält, typ varannan vecka - så det blir mycket skog iallafall
Bästa: Säger väl som alla andra: stämningen i tråden. Aldrig följt en tråd så mycket som den, riktigt tråkigt att det är slut nu och att tråden är låst. Tror inte det finns någon annan tråd på KS med så bra stämning. Sen en special shout out till MSD insamlingen också!Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?