• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella #OWGFAIL tråden [Tillbaka i Mars 2022]

Ja stämningen i tråden var helt magisk så det är något jag kommer sakna riktigt mycket. Att vi även lyckades samla in 120k till MSD känns även lite smått overkligt, målet var väl 30k om jag inte minns fel? Hoppas på att detta året går snabbt, ser fram emot nästa års OWGM! 🤩

Edit: Varför låstes originaltråden förresten?
Det stämmer, målet var 30 000 kr vilket vi tyckte var högt satt haha!

Ingen som vet varför den låstes bortsett från Yonsson.

Här kommer klockan som ska pryda ingen mindre än @Jakob Häll handled under mars 2022 😎
8CDC551F-5E66-457C-AA9C-6379F42CEB4F.jpeg

Du har ref nr ifall den säljs slut.
Om jag vore du så skulle jag dock köpa nu så att den inte förvinner!
Passar bra med det gröna perlonet med!!! @Jakob Häll
Den tanken slog mig också man han har ju bränt upp det 🥲
Hahaha dra åt helvette! Den där kommer inte i närheten av mig. Allt som har me musse och disney kan dra käpprätt rakt åt helskotta. Kommer inte ens se Kalles jul nå mer!
Tycker att du @Back kan testa nå svårare nästa år. ;) Så kan ja mysa runt med en Seiko och agera blodhund. Inte mer än rätt!
Och ja perlonbandet är fan kvar. Provade ha den på en annan klocka men... Det blev ptsd asså...

Hahaha dra åt helvette! Den där kommer inte i närheten av mig. Allt som har me musse och disney kan dra käpprätt rakt åt helskotta. Kommer inte ens se Kalles jul nå mer!
Tycker att du @Back kan testa nå svårare nästa år. ;) Så kan ja mysa runt med en Seiko och agera blodhund. Inte mer än rätt!
Och ja perlonbandet är fan kvar. Provade ha den på en annan klocka men... Det blev ptsd asså...
Det ryktas om att Musse planerar en hämnd?

7b8490ac497fbecb9421e2f20bf047cc.gif

98ED4D52-E643-4FBF-8E04-543C5FFE343C.gif

Vad tyckte ni var det bästa respektive det värsta med att vara OWG i en månad?
Bästa var det nog sjyssta samlingen till MSD och positiv gemenskap (flock) man fick vara med om. Att man inser samtidigt att man behöver inte mer än en klocka är en självklarhet. Värsta finns inte förutom att man fick lägga alldeles för många timmar på att bläddra igenom tråden om man var borta från KS i mer än en kvart! :D
Jag rockar på tills vidare i alla fall, dag 38 ;)
viber_image_2021-04-07_10-59-43.jpg

Senast ändrad:
Kommer sakna den härliga stämningen i tråden. KS är långt ifrån ett skönt och avslappnat forum i vissa trådar :(
Ja helt sjukt så vissa individer beter sig i vissa trådar. Tuffa tangentbordskrigare.
+1 på den... Det är fasen så man undrar vad det är med folk ibland......:bag:
Komplexfyllda krakar med Napoleonkomplex som går igång på att vara tuffa bakom ett anonymt nick på ett internetforum. Tack och lov är de lätträknade och höll sig från OWG. Oerhört trevlig tråd, lyckad från början till slut.

Är det 2020 som har ”större” bandhorn?
Hade för mig de var slimmade för att få plats med 21 mm länken...
16610 slutade tillverkas 2010 och har ett mindre case. Efter det kom maxi som tillverkades fram till 2020 när 41mm kom. 41mm hade något mer slimmade horn än maxi case men även bredare länk på 21mm.

Tillbaka
Topp