Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, vilken skön udda tavla. Och vilket fint skickSeiko king Quartz
Verkligen bra skick och en väldigt ovanlig modellWow, vilken skön udda tavla. Och vilket fint skick
Jag tycker båda var trevliga Jag skulle vilja ha en i den färgen kvarts brukar ha då man hittar en sten ute, lite blek-rosa… Om dom gjorde MOP varianten med lite rosa skimmer kanske?Två nya tavlor på PRX35. Köpte ju min rosa Casio pga inget roligare än gröna PRX... Kanske byter upp mig!
- En av de coolaste någonsin, svår att hitta fin/fungerande idag!
Den rosa är dock en automatare? Eller har dom äntligen gett kvartsarna en datumram?Två nya tavlor på PRX35. Köpte ju min rosa Casio pga inget roligare än gröna PRX... Kanske byter upp mig!
Två nya tavlor på PRX35. Köpte ju min rosa Casio pga inget roligare än gröna PRX... Kanske byter upp mig!
Jorå, för bilderna plockade jag från Klockia. Där finns dom i lager. Tissot är ju ökänt sena på bollen med sina egna nyheter...Har inte hittat dem på nätet. Kanske inte släppts än?
Jodå den finns där och är mycket riktigt quartz, se här:Jorå, för bilderna plockade jag från Klockia. Där finns dom i lager. Tissot är ju ökänt sena på bollen med sina egna nyheter...
Där ser man! Överraskande snabbt av dom! Tog ju flera veckor innan 35mm syntes på deras hemsida alls...Jodå den finns där och är mycket riktigt quartz, se här:
Tissot PRX 35mm | Model T1372101133100 | Tissot® Sweden
Discover the Tissot PRX 35mm | Model T1372101133100 | 34-36mm | Pink Dial | Free delivery for orders over 950kr. International warranty.www.tissotwatches.com
Jag tycker PR100 i den storleken ser väldigt trevlig ut. Jag misstänker dock att 16mm länken kan göra att den ”krymper” lite extra…På tal om Tissot... Måste säga att det är en frisk fläkt att se att deras 34mm PR100 och Everytime numera är klassade som unisex-klockor, precis som PRX35.
När det är svårt att välja dagens tidvisare är det trevligt att kunna ta någon som ”alltid funkar”. Grand Seiko sbgx serien är just sådana klockor för mig
Mycket möjligt. Ser ut som fina vardagsklockor, dock.Jag tycker PR100 i den storleken ser väldigt trevlig ut. Jag misstänker dock att 16mm länken kan göra att den ”krymper” lite extra…
Den var cool! Antar att det kommer upp noter där på displayen när den spelar?Idag blev det quartz, först Aqualand och nu byte till Seiko Melodic Alarm (som fortfarande fungerar)
Tack! Stämmer bra Längst upp till höger bredvid S kommer noterna när alarmet ljuderDen var cool! Antar att det kommer upp noter där på displayen när den spelar?