Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt snygg heritage den där. Jag hade den ljusa 009 då den kom, borde behållit denGrand Seiko dagen till ära.
Jäkligt snygg heritage den där. Jag hade den ljusa 009 då den kom, bort de behållit den
Fint band!Dagens, en favorit som gör sig väldigt bra på olika band
Just nu kör jag ett väl inkört strutsband
Det är förövrigt samma klocka som jag postade som första bild i tråden, en riktig ”keeper”alltså
En själlös Squale är ju väldigt tråkig. Tur att jag inte är någon seriös klocksamlareKvarts är tråkiga och de saknar själ. Här är några tråkiga själlösa klockor. Ingen seriös klocksamlare skulle köpa kvarts.
Oj, vad jag uppskattar att plocka fram den. Tror aldrig jag kommer att tröttna, trots att det är en tveksamt vattentät 1000 m på 44,6 mmEn själlös Squale är ju väldigt tråkig. Tur att jag inte är någon seriös klocksamlare
Mest förvånad över att hublot är kvart?! Extremt okunnig på märket men förutsatte, dumt nog, att den var mekanisk. Kul kvartssamlingKvarts är tråkiga och de saknar själ. Här är några tråkiga själlösa klockor. Ingen seriös klocksamlare skulle köpa kvarts.
Kvarts är tråkiga och de saknar själ. Här är några tråkiga själlösa klockor. Ingen seriös klocksamlare skulle köpa kvarts.
Är det den gråa choparden som låg ute på auktion för några månader sedan som är äKvarts är tråkiga och de saknar själ. Här är några tråkiga själlösa klockor. Ingen seriös klocksamlare skulle köpa kvarts.
Mycket möjligt ja. Kom från Tyskland har jag för mig.Är det den gråa choparden som låg ute på auktion för några månader sedan som är ä
under moonswatchen?
Gröna Hublot’n är underbar, passar till allt.Kvarts är tråkiga och de saknar själ. Här är några tråkiga själlösa klockor. Ingen seriös klocksamlare skulle köpa kvarts.
Passar verkligen inte allt, men håller med om att den är underbar. Blir alltid glad när jag plockar fram den.Gröna Hublot’n är underbar, passar till allt.