• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Facegravy

Panerai
2-Faktor
På senare tid har jag fått höra att jag borde ha en ”billig beater”. Jag tycker kanske inte att jag behöver det, då jag brukar ta av klockan om den riskerar att skadas. Men en oöm sommarklocka är väl aldrig fel?
IMG_0664.jpeg

40mm Seiko med laxrosa tavla blir min sommar-beater
IMG_0667.jpeg

Tålig, vattentät, lättburen, vad mer behöver man?
Min sambo har en 36 mm i den modellserien. Riktigt fina. Samt att de släppt många fina färger på sista tiden.
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
På senare tid har jag fått höra att jag borde ha en ”billig beater”. Jag tycker kanske inte att jag behöver det, då jag brukar ta av klockan om den riskerar att skadas. Men en oöm sommarklocka är väl aldrig fel?
IMG_0664.jpeg

40mm Seiko med laxrosa tavla blir min sommar-beater
IMG_0667.jpeg

Tålig, vattentät, lättburen, vad mer behöver man?

Behöver är inte ord som används här 😂 Villhöver däremot 👌
 

Urtyp

Audemars
Jag såg att det finns gummi till 35mm prx, funderar på ett till min guldis. Men dom gör sig riktigt bra på länken 😎
Original?
Jag såg dom här för nåt tag sen, blev lite sugen på ett orange till sommaren 😇

 

Lilavati

Cartier
2-Faktor
Original?
Jag såg dom här för nåt tag sen, blev lite sugen på ett orange till sommaren 😇

Jag såg att watchwear hade. Jag har ett av deras med curved ends sedan tidigare, och det är både bekvämt och snyggt 👍🏿
 

Psykel

Patek
Original?
Jag såg dom här för nåt tag sen, blev lite sugen på ett orange till sommaren 😇

Jag såg att watchwear hade. Jag har ett av deras med curved ends sedan tidigare, och det är både bekvämt och snyggt 👍🏿
Jag har vitt Watchwear till min 35. Ruskigt bra!
 

Brok

Omega
2-Faktor
På senare tid har jag fått höra att jag borde ha en ”billig beater”. Jag tycker kanske inte att jag behöver det, då jag brukar ta av klockan om den riskerar att skadas. Men en oöm sommarklocka är väl aldrig fel?
IMG_0664.jpeg

40mm Seiko med laxrosa tavla blir min sommar-beater
IMG_0667.jpeg

Tålig, vattentät, lättburen, vad mer behöver man?
Brukar inte vara ett fan av rosa urtavlor, men den där var ju inte så dum.
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Blixtsnabb leverans ifrån @Feskarn, tackar 🙏🏿😊
IMG_0683.jpeg

Mjukt och skönt, men lite pilligt att få dit på 35n
IMG_0686.jpeg

Får dock köras på yttersta hålet
IMG_0687.jpeg

Det är som det är, men nog hade kl12 delen med låset kunnat vara någon cm längre och kl6 fått ge avkall…

Tycker nästan alltid det är så på band 🤷‍♂️
Bättre med länk så man kan avgöra själv
 
Topp