Psykel
Pandion
Se där! Bara att klicka hem en påse och göra hela klocksamlingen lite elegantare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där! Bara att klicka hem en påse och göra hela klocksamlingen lite elegantare!
Mycket fin, grattis!Så har 2025 års första anlänt
![]()
Det är så kul med alla små detaljer på dessa lite äldre premiumkvartsare, det lades ner det lilla extra. Täckt visarcentrum, index bredvid datumfönstret, applicerade sekundindex och texter. Till skillnad mot den äldre jag har (som egentligen är ifrån samma år) har denna helt platt glas.
![]()
Enda problemet jag har med de där är den albanska örnen...verkligen inget emot albanien men den känns malplaceradJag måste forska lite i detta, men jag tror att det är ett separat lock även om det ser ut att ha bra passform
Albanska?Enda problemet jag har med de där är den albanska örnen...verkligen inget emot albanien men den känns malplacerad
Enda problemet jag har med de där är den albanska örnen...verkligen inget emot albanien men den känns malplacerad
Kul att man lyckades trigga en o annan messerschmidt i tråden. Jag stör mig på örnen, jag tänker på den albanska. Jag tänker inte på den japanska.
Messersmidt eller ej så får du gärna bidra med något positivt eller undervisande till tråden i stället, forumet har så gott om andra trådar där det luftas missnöje av alla slagKul att man lyckades trigga en o annan messerschmidt i tråden. Jag stör mig på örnen, jag tänker på den albanska. Jag tänker inte på den japanska.
Jag har faktiskt skaffat en liknande historia till min Junghans Max Bill MEGA. Den drog tydligen mer än vad som levereras bakom fönstret för att synka varje natt. Men nu är alla soldrivna glada efter att få bada en dag var under december![]()
Vinter i Sverige…..
W O R D !Messersmidt eller ej så får du gärna bidra med något positivt eller undervisande till tråden i stället, forumet har så gott om andra trådar där det luftas missnöje av alla slag![]()
Snyyyggt, visste inte att det fanns en 50-års jubilar på forumet. Jag har fyrkanten i samma serie.![]()
I afton kör vi en mycket trevlig Casio…
Blev nyfiken på det du skrev om ONE-minutvisaren så var ju tvungen att kolla. Aldrig tänkt på det tidigare.
Den stegar var 4e sekund.15 ggr per minut