• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Kvällsklockan

IMG_6887.jpeg

SQ.png

Jag är på jakt efter något sånt här (inte nödvändigtvis med brun tavla). Har sett bilder på några Grand Quartz i liknande stil som också är fina. Det råkar inte vara så att nån sitter och trycker på nån och vill bli av med?

SQ.png

Jag är på jakt efter något sånt här (inte nödvändigtvis med brun tavla). Har sett bilder på några Grand Quartz i liknande stil som också är fina. Det råkar inte vara så att nån sitter och trycker på nån och vill bli av med?
Jag har en schysst liknande modell ute här:

SQ.png

Om jag var du skulle jag leta liknande modeller ifrån tiden just mellan Seiko Grand Quartz och Grand Seiko, det finns riktigt fina fynd att göra ifrån den perioden (1983-1987)

Tillbaka
Topp