• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Rolex Sea-Dweller och Deepsea tråden

SerbastianFlyte

Friends of KS
Vad hade du förväntat dig och vad har den legat på innan?
Svårt att ge något exakt svar, har frågat lite här om någon haft en killgissning men ingen direkt respons, min egna bedömning låg på 2-3 års kö då sportstål rollar är eftertraktade generellt och med prisbilden från gråhandlare känns det rimligt i mina ögon. Jag är nöjd om än lite förvånad men tror att min köksbordsanalys har bäring, många speckare har antagligen lite för stora lager just nu och burn-raten på osålt drar iväg vilket äter upp prisdiffen mellan listpris/gråhandel.
 

Tome

Cartier
0DF2B13B-301A-4DEE-95DF-AD32C135CB84.jpeg
ACACE98A-D4A9-4F71-ACF3-9747B980B351.jpeg

Deepsea funkade finfint på Pampelonne 😎🇫🇷 Kom dock bara ner till 8 m med snorkel och fenor så fick inte testa fullt djup 😄 Fanns nog gott om fler fina ur på mega-yachterna i bakgrunden 😜
 

WolfieH

Cartier
2-Faktor
Klämde på 43:an häromdagen, den satt som gjuten på min taniga handled. Fantastisk klocka, blev helt tagen.Tydligen är det riktigt högt tryck på den, Krons får in 2st per år och det är över 100 pers i kö.

Upp med fler bilder i tråden nu så man får glo!
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor

Jämförelse mellan 126660 och 136660. Nya datumet är faktiskt ett stort lyft! Ska försöka få tillgång till nya datumskivan vid service någon gång i framtiden. Förhoppningsvis är det möjligt.
 
Topp