• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Rolex Sea-Dweller och Deepsea tråden

Gammel-Dweller och denim, oslagbart.

1665 Great White från 1978.

IMG_5951.jpeg
Trevligt med lite mer Gammel-Dweller, fyller på med min 1665 Double-Red.
20230526_113258~2.jpg

Fick precis sms från Krons, dem hade en 126600 tillgänglig, efter 6 års väntetid. 6 år för en dykare i stål, låter helt galet. Nu har jag redan införskaffat denna modell på annat håll och jag behöver inte två, så jag meddelade dem detta. Förhoppningsvis så hoppar vidare till kanske någon här på forumet som fortfarande väntar 🙂

//Nemo

Hej

Lyfter gärna frågan som AlaAla ställde tidigare i år.

Är ny på forumet, har själv en deep sea dweller, de här Rubber B samt liknande gummi armbanden Någon som vet mer om dessa, nu i 2023?
Några andra kvalitets alternativ/ märken ?

Såg gamla inlägg med en modell med blå rand. Samt jag vill ha orginal låset på gummin, har sätt att man kan ha det.

Om någon har denna modell på sin deep sea dweeler, med orginal lås på t ex en rubber B, uppskattar lite feedback. Om de fungerar bra?

Hälsningar Robin

Har rubber b och everest gummi band med tang buckle. Båda mkt fina och hög kvalitet! Dock inte med original "låset" utan med sånt standard man kan få med rubber b band och everest. Tror jag lagt upp bilder tidigare i denna tråd. Rubber b är aningen bredare.

Senast ändrad:
Har lite svårt att bestämma mig för färg på gummiband. Funderar på svart men tycker det känns tråkigt. Någon som har förslag eller vill dela erfarenhet?

Bilagor

• IMG_1717.jpeg
    IMG_1717.jpeg
    522.6 KB · Visningar: 18
Tillbaka
Topp