Trevligt med lite mer Gammel-Dweller, fyller på med min 1665 Double-Red.Gammel-Dweller och denim, oslagbart.
1665 Great White från 1978.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt med lite mer Gammel-Dweller, fyller på med min 1665 Double-Red.Gammel-Dweller och denim, oslagbart.
1665 Great White från 1978.
Typ så här?Någon som har en sea dweller på typ everest gummi? Min absoluta drömklocka, så skulle vara kul att se
Riktigt snyggt med det gröna natot anar jag falukorv i bakgrunden oxåSkamlös dubbelpost med dagens klocka, men måste ju hålla liv i tråden. 16600 trivs verkligen på Nato! Blir inte så mycket mer tooligt tycker jag
Korvfingrarna orsakar också dubbla inläggRiktigt snyggt med det gröna natot anar jag falukorv i bakgrunden oxå
Tack för svar, får kika på detHar rubber b och everest gummi band med tang buckle. Båda mkt fina och hög kvalitet! Dock inte med original "låset" utan med sånt standard man kan få med rubber b band och everest. Tror jag lagt upp bilder tidigare i denna tråd. Rubber b är aningen bredare.
Snyggt! Är det originalspänne/lås kvar eller det eftermarknadslåset som man kan se på en del bilder?På rubber B
Det man kan välja och få med rubber B, alltså är det inte originalspänne. Vill inte klippa bandetSnyggt! Är det originalspänne/lås kvar eller det eftermarknadslåset som man kan se på en del bilder?
Jag förstår, tack för svarDet man kan välja och få med rubber B, alltså är det inte originalspänne. Vill inte klippa bandet