Ja det skulle vara rätt coolt.Jag hoppas nästa version har timmarkeringar i form av tecknade sedlar, hade varit klockrent
Har du någon koll på hur många F1 Monopoly 2019 som tillverkades?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det skulle vara rätt coolt.Jag hoppas nästa version har timmarkeringar i form av tecknade sedlar, hade varit klockrent
Utan att ha googlat för att verifiera vill jag minnas att den första gjordes i 200 exemplar men att den du har är en vanlig limited eller special edition där man brukar börja runt 1500 exemplar och tillverka en batch till om efterfrågan är större... men som sagt, jag kanske blandar ihop siffrorna i mitt lilla minneJa det skulle vara rätt coolt.
Har du någon koll på hur många F1 Monopoly 2019 som tillverkades?
Har för mig att jag läst något liknande.Utan att ha googlat för att verifiera vill jag minnas att den första gjordes i 200 exemplar men att den du har är en vanlig limited eller special edition där man brukar börja runt 1500 exemplar och tillverka en batch till om efterfrågan är större... men som sagt, jag kanske blandar ihop siffrorna i mitt lilla minne
Edit: en snabb googling verkar visa att jag minns rätt
Hell to the yes, nu snackar vi! Var plockade du upp den godingen? Jag väntar på nästa års version i hopp om att den blir mer lik första generationen med mörkare tavla!!!
Är du nöjd?
Till sist, bjud oss på ett par hundra bilder att avnjuta
Enorm bakläxa ifall du har rätt. Seså @Jim Dollares, in och leta!Låg en här på ks för någon vecka sen, 7500:- eller liknande tror jag
Såg det men för sent, såld redan. Kanske var det den som @WR knep?Enorm bakläxa ifall du har rätt. Seså @Jim Dollares, in och leta!
7500kr hur kunde vi missa denSåg det men för sent, såld redan. Kanske var det den som @WR knep?
Grattis! Jag hoppade precis på aquaracer tåget också! Har haft en Carrera förut (39an) som var fantastiskt fin sett till pengarna. Aquaracern verkar lika prisvärd den! Riktigt fin finish om man luppar den! Kul med tvåfärgad lume också!Det var dags att testa TAG känns initialt som v äldigt mkt klocka för pengen. Mycket kul detaljer!
Mkt bra val, den dagen jag köper en blir det antingen den där färgen eller den nya gröna som är på GDet var dags att testa TAG känns initialt som väldigt mkt klocka för pengen. Mycket kul detaljer!
Jag diggar verkligen tavelstrukturen på min. Får mig att klura om man inte bör testa en aqua terra också nångångGrattis! Jag hoppade precis på aquaracer tåget också! Har haft en Carrera förut (39an) som var fantastiskt fin sett till pengarna. Aquaracern verkar lika prisvärd den! Riktigt fin finish om man luppar den! Kul med tvåfärgad lume också!
Den var jävligt fräsig den med. Nu när jag tänker efter har jag aldrig ägt en grön klocka. Hmm...Man blir liiite köpsugen.
Man blir liiite köpsugen.
Hoppas kaffet smakade grattis!Slog till på denna i går på Erikson Urhandel i sundbyberg. Som vanligt fick man förstklassig service och bemötande! Man kände sig som ”kung i baren”
Klockan fick jag gratis men kaffet kostade dock 28 000kr
Den där är bra.Slog till på denna i går på Erikson Urhandel i sundbyberg. Som vanligt fick man förstklassig service och bemötande! Man kände sig som ”kung i baren”
Klockan fick jag gratis men kaffet kostade dock 28 000kr
Jag har fått lite samma intryck och tycker att det är generellt mycket bättre idag än vad det har varit. Samtidigt riskerar denna tråden och Calibre11-forumet bli lite ekokammare emellanåt.Känns ändå som att TAG heuer långsamt börjar återupprätta sitt rykte. För några år sedan var det ju bara smutskastning. Det är inte alls så vanligt längre och här på KS känns det snarare som satt dom står rätt högt i kurs numera. Vilket dom är värda!
Kommer också ihåg att de klankades ner mycket på TAG när jag var nyreggad här. Folk är så långsinta Skönt att man kommit så långt i missbruket att man bara bryr sig om att köpa de man gillar bara för att man faktiskt gillar detJag har fått lite samma intryck och tycker att det är generellt mycket bättre idag än vad det har varit. Samtidigt riskerar denna tråden och Calibre11-forumet bli lite ekokammare emellanåt.
Jag väntar svar på när dem kommer in, inget release datum än vad jag sett, släpptes i söndags, bläddra tillbaka så har du en länk jag lagt inDenna var ju supercool!
Ska kika nästa gång jag är in hos AD om de har den inne!
Dom flesta som dissar märket har nog aldrig haft en på handleden man följer helt enkelt strömmen utan att vetaKommer också ihåg att de klankades ner mycket på TAG när jag var nyreggad här. Folk är så långsinta Skönt att man kommit så långt i missbruket att man bara bryr sig om att köpa de man gillar bara för att man faktiskt gillar det
Säkert så. Jag har mycket mer öppet sinne för hobbyn. Blir så tråkigt annarsDom flesta som dissar märket har nog aldrig haft en på handleden man följer helt enkelt strömmen utan att veta