Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör du rätt i bästa aquaracern i mitt tyckeDen här får nog stanna ändå, den är ju rätt så bra..
Ja, den växer verkligen! Strukturen i tavlan är fin.Gör du rätt i bästa aquaracern i mitt tycke
Riktigt fin!Den här kom fram i dag var länge sen
Hur trivs du med Pepsin?Triss i Aquaracer. Gillar att de är olika men ändå lika. För den intresserade är de, från vänster, WAY208C, WAY201F och CAY2110.
Pepsin är nog min favorit av dem. 43mm är perfekt storlek, 12 mm hög är ju rätt tunt så den sitter väldigt bra. Dessutom är jag en sucker för GMT. Hade dock varit trevligt med en äkta traveller GMT, denna är ju mer en kontors-GMT. Dvs man kan inte enkelt ställa den lokala tiden när man reser.Hur trivs du med Pepsin?
Ligger i samma båt, var iväg till AD idag och blev helt förälskad.
Provade en svart Carrera Calibre 5 igår och blev helt betagen! Välkomponerad tavla och väldigt fin länk. Detta blir min första klocka.. så skönt att komma till insikt!
Om någon funderar på att sälja får man gärna skriva ett DM, åker snart upp en köpesannons
Den här får nog stanna ändå, den är ju rätt så bra..
Den ligger på köp o sälj....Superfin! Köper den gärna om du vill sälja nån gång, eller om någon har den i quartz och vill sälja (way 1110).
Så har man tappat oskulden i klocklivet. I alla fall vad det gäller en Automatisk Schweizer
GrattisSå har man tappat oskulden i klocklivet. I alla fall vad det gäller en Automatisk Schweizer
Provade en svart Carrera Calibre 5 igår och blev helt betagen! Välkomponerad tavla och väldigt fin länk. Detta blir min första klocka.. så skönt att komma till insikt!
Om någon funderar på att sälja får man gärna skriva ett DM, åker snart upp en köpesannons
Ligger i samma båt, var iväg till AD idag och blev helt förälskad.
Synd att plånkan is at home som en viss Ove sa
Jag gillar min, upplever den inte som storJag har köpt ett syskon till min Aquaracer, nämligen en begagnad Formula 1 Calibre 16 CAZ2010, men har inte hunnit få hem den än.
Är det någon som har erfarenhet av denna klocka, något som skrämmer mig lite är storleken på hela 44mm, luggarna ser ut att vara ganska korta vilket kanske skulle kunna rädda storleken något.
Erfarenheter någon?
Bild stulen från internet
Grymt! Har du lust att sponsra med några bilder, behöver inspiration då jag är osäker vad man ska köpa till för band till den, eller rent av köpa till en länkJag gillar min, upplever den inte som stor
Har krokodil på gummi vilket är mycket bättre än jag trodde det skulle vara
Här finns bild, kan ta några till i morgon @NickG
Mina 2 Tag Heuer
Aquaracer WAF1010 (Saknar "shielden" tyvärr)
Formula 1
Hoppas dessa hjälperSnyggt! Storeken ser verkligen inte ut att vara några problem. Ja om du får tid över så säger jag inte nej till ytterligare några bilder haha. Behöver all inspiration jag kan få.
Tack för hjälpen!
Har fått hem min Formula 1 Calibre 16.Hoppas dessa hjälper