• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Klickade hem en aquaracer i morse.
Screenshot_20190913-225517_Google.jpg

Kommer efter helgen.

Hade en aquaracer chrono innan sommaren som jag ångrade att jag sålde två sekunder efter att jag fått pengarna.

Ska bli grymt med Tag igen
Grattis! den där är sjukt fin! Vart köpte du den?

Ja i mitt fall skulle det inte bli så då jag kommit fram till att jag inte klarar gröna klockor. Jag ser inget snyggt o det egentligen. Det passar i stort sett aldrig ihop med mina kläder. Lika lite som ett grönt bälte skulle göra. Hade en alpinist ett tag men det enda jag såg var att idag har jag en GRÖN klocka... Men såklart om man gillar gröna klockor så ökar förstås möjligheten. Jag tror ändå att de flesta kommer flippa snabbt. Tror detts med gröna klockor mest är en trend och att det är få som har en grön klockan år ut och år in. Kan ha fel.... :)
Jag är lite inne på er linje. Jag är rädd att tröttna alternativt att jag inte gillar den på alls: den spontana känslan jag fick var att det där var en av de vackraste sakerna jag har sett! Som en ädelsten nästan. Men skulle den vara snygg på mig? Det är osäkert. En ädelsten skulle förmodligen inte det tänker jag...

Självklart är det inte för alla. Skönt att du hittat vad som passar dig och vad du gillar. Smaken är som baken det har vi kommit fram till i denna tråd redan ;)
Själv gillar jag dock det och tror att den där kommer bli en hit :) Nu bär jag inte guld men en helguldklocka med en grön tavla är ta me fan bland det stiligaste som finns!
Fast det där sista håller jag faktiskt med om! Tex tycker jag den där 25 limiterade Bravuren som diskuteras i annan tråd är skitsnygg!

Jag är lite inne på er linje. Jag är rädd att tröttna alternativt att jag inte gillar den på alls: den spontana känslan jag fick var att det där var en av de vackraste sakerna jag har sett! Som en ädelsten nästan. Men skulle den vara snygg på mig? Det är osäkert. En ädelsten skulle förmodligen inte det tänker jag...
Det där var en bra sammanfattning av hur jag kände med Alpinisten! Skitsnygg i sig men inte på mig. Hänger förstås lite på hur färgstark man är för övrigt. Jag tycker orange gummiband är snyggt men vet att jag inte skulle känna mig hemma i det. To each his own osv. Men håller ändå med om att TAG klockan vi pratar om är jäkligt snygg i sig självt!

Hade den varit 43mm hade jag inte ens köpt för att testa. 41mm sitter bra men tycker den bär större ändå, antagligen kronan som gör det
Jag har haft både 41 mm och har nu 43mm på armen. 41 mm varianten var obekvämare då kronan grävde in i handen mer än den 43mm jag nu bär. Tycker även att den bärs mindre än 43mm. Då vill jag tillägga att jag har 17,5 cm handleder och är van att bära mindre klockor 36 mm till 41 mm.

Jag har haft både 41 mm och har nu 43mm på armen. 41 mm varianten var obekvämare då kronan grävde in i handen mer än den 43mm jag nu bär. Tycker även att den bärs mindre än 43mm. Då vill jag tillägga att jag har 17,5 cm handleder och är van att bära mindre klockor 36 mm till 41 mm.
Alright. Jag har massiva 16cm och har inte några problem med kronan, men vi är ju alla olika skapta. De mesta över 40mm brukar se lite lattjo ut på mig men tycker denna funkar ändå.
IMG_20190917_132238-01.jpeg

Tillbaka
Topp