R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gick att ta bort en del av hållaren.hm, det låter inte rätt, kolla nedan:
Insats: Klockhållare MV4 med fjäderbelastat bakstycke. Justerbar för att passa ca 15cm till 21cm
Jag brukar mätaHur stor tidsavvikelse har era klockor? Detta är mitt första automatiska ur så har inget att jämföra med. Köpte den för en vecka sedan, utplockad 2017.
Jäkligt snygga dom där helt klartEn jäkligt trevlig Tag heuer F1 med rätta inserten. Enkel men ändå så välarbetad.
Mjaa. Var framförallt just CS3113 med daytona ringarna som gör att det drar i köparmen. hittar dessvärre inte någon på chrono24 heller
Jag brukar mäta
Ganska stort spann, men TH garanterar inte mycket. Har du en lokal hjälpsam uris kan de försöka rucka dem så de går bättre.
Precis, beroende på hur mycket man vill nörda in sig (mycket!) kan man använda en app för att mätaEtt första tips kan vara att prova olika positioner när man lägger ifrån sig klockan.
Om man t.ex. alltid lägger den krona ned och den konsekvent går för fort, så kam man prova köra "face up" istället och observera om det blir någon skillnad.
För mig är det avgörande för att få riktigt grym precision.
Den har man sneglat på mycket läckerHej!
jag börjar nu bli riktigt sugen på att köpa den nya Tag Heuer ”Montreal” 160 Years Limited edition. Men vill veta lite mer om urverket, speciellt om någon av Er har erfarenhet utav Calibre Heuer 02. Hur håller den tiden? Har ni haft några problem med erat urverk? All information och erfarenhet uppskattas!
Och den sista frågan: Vad tycker ni om den nya Carreran?
Jag gillar den skarpt!Hej!
jag börjar nu bli riktigt sugen på att köpa den nya Tag Heuer ”Montreal” 160 Years Limited edition. Men vill veta lite mer om urverket, speciellt om någon av Er har erfarenhet utav Calibre Heuer 02. Hur håller den tiden? Har ni haft några problem med erat urverk? All information och erfarenhet uppskattas!
Hej Danton och alla andra Heuerister!
Jag landade min CS3113 för en dryg månad sedan och blir mer och mer förälskad i den för var dag som går.
Den är tyvärr inte till salu, än, men hjälper gärna till att reda ut ev. funderingar om du har några
Bilderna nedan:
Ett budget-”mocka” för att testa lite innan jag slår till på något lyxigare.
Sedan har vi ett oliv-nato från Singular straps som blivit kvar på sedan det åkte på för ett par veckor sedan.
Hej!
riktigt fin! Passar på ”allt”. har du funderat på ett lite dyrare raceläder tex detta:
http://www.heuertime.com/index.php?lang=eng&p=sale&sub=sale_detail&pID=134&cat=strap bracelet
Favoriten än så länge är helt klart natot!
Vet du något om priserna på det racinglädret du länkade? Man behövde vara inloggad för att se det verkar det som.
Har kikat efter racingläder från Heuer och de verksr ligga på 1300-1500kr på C24.
Grattis! En av mina favoritreferenser när det kommer till ARVäldigt nöjd med min nya Aquaracer!
Håller med, priserna börjar bli löjliga tyvärr...den skulle jag gärna köpa, men priset är för mig liiite för dyrt. Varför inte kring 40 000 kära Tag Heuer...
Den blå är för jävla frän, vilken sommarklocka!Dessa nyheter var väl roliga
List 25k
43mm
Riktigt fin alltså! Vill se den irl men tror den var begränsad till vissa länder/butiker (?). Står ju inte att det är en limiterad men kanske bara nu i början..Den blå är för jävla frän, vilken sommarklocka!
43 euro, så billigare än heuer, men 1300-15000kr var inte så farligt.
Inte hört något om att de skulle vara limiterade på något sättRiktigt fin alltså! Vill se den irl men tror den var begränsad till vissa länder/butiker (?). Står ju inte att det är en limiterad men kanske bara nu i början..
den skulle jag gärna köpa, men priset är för mig liiite för dyrt. Varför inte kring 40 000 kära Tag Heuer...