Hallå!
Har varit runt på lite olika delar av forumet där jag delat med mig av funderingar och tankar ang. vissa klockor, då jag tänkt köpa en lite finare klocka för första gången som en present till mig själv när jag tar examen nästa år. Det är mao. en hel del tid att fundera på, vilket jag tycker känns både skönt och jobbigt. Har det senaste fått upp ögonen för TH:s aquaracer (bifogar bild från TH:s hemsida). Tycker det är en löjligt snygg dykare och i precis min prisklass, 25 nypris. Sen antar jag att med TH:s andrahandsvärde att det går att få tag i betydligt billigare, men jag har fått någon manisk idé om att jag måste vara första ägaren till klockan... skitdumt, jag vet. I varje fall tycker jag det är trist att det är så oerhört mycket negativitet kring TH när man surfar olika klockforum, känns som vissa har ett latent inneboende hat mot TH pga. fiaskon under tidigt 00-tal? Tänkte i vart fall höra lite med er (även om ni kanske är lite jäviga, hehe) vad ni har för tankar om Calibre 5 och TH nu de senare åren? Jag tycker det känns som en toppenklocka.
EDIT: såg nu att calibre 5 diskuterats innan, så jag läser helt enkelt vad ni skrivit om detta tidigare!