Ingen fara, tack för tipset om SkövdeVar sen att svara, upprepade detta, sorry.
Bra service hos dem ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen fara, tack för tipset om SkövdeVar sen att svara, upprepade detta, sorry.
Ja, mycket. Är som bekant det officiella servicecentret. Skickar alltid mina klockor dit.Ingen fara, tack för tipset om Skövde
Bra service hos dem ?
Bra jobbatFörsöker bli bättre på att fota...
Nä, det är inte mycket fart härDen här tråden håller knappt styrfart.
Har inte testat någon av dessa. Hade en "dam-link" till frugan på g i förra veckan, men den drogs tillbakaNi som har eller har ägt Tag Heuer S/EL och Link klockor, hur upplever ni kvaliteten på dessa ? Quartz modeller i herrstorlek.
Jag har flera Link modeller och har även haft ett antal Quartz och Quartz kronograf. Anser att de håller en hög byggkvalitet, nivå över ex. F1 serien. MEN i en modell var urverket av billigare "plastig" typ. Kändes inte premium, tickade på, men det gör även en 100kr klocka. Äldre modeller har lite spel i vridringen, något som jag inte upplever med min Aquaracer. Kan bero på att de klickar i 60 steg istället för 120 varvet runt. Länken är en av styrkorna. Hela bygget kan sammanfattas som just "solid". Åsikterna om att länken är ful/snygg är en annan fråga. Har aldrig haft en se/l modell.Har inte testat någon av dessa. Hade en "dam-link" till frugan på g i förra veckan, men den drogs tillbaka
Jag funderar på en CK111RJag har flera Link modeller och har även haft ett antal Quartz och Quartz kronograf. Anser att de håller en hög byggkvalitet, nivå över ex. F1 serien. MEN i en modell var urverket av billigare "plastig" typ. Kändes inte premium, tickade på, men det gör även en 100kr klocka. Äldre modeller har lite spel i vridringen, något som jag inte upplever med min Aquaracer. Kan bero på att de klickar i 60 steg istället för 120 varvet runt. Länken är en av styrkorna. Hela bygget kan sammanfattas som just "solid". Åsikterna om att länken är ful/snygg är en annan fråga. Har aldrig haft en se/l modell.
Den är riktigt snyggJag funderar på en CK111R
Håller med, snygg. En fråga jag absolut inte borde ställa... Tips på var ni hittar begagnade Tag klockor?Den är riktigt snygg
Pantbanken är bra att hålla koll på, gjort några klipp därHåller med, snygg. En fråga jag absolut inte borde ställa... Tips på var ni hittar begagnade Tag klockor?
Den då var riktigt läcker måste jag säga! Underbar tavlaTag Heuer CK111R
Tackar tackarDen då var riktigt läcker måste jag säga! Underbar tavla
FräääänTag Heuer CK111R
Riktigt snygg, grattis !Får inget gjort om dagarna. Stirrar bara på silvertavlan. Smeker den försiktigt och stirrar igen.
Riktigt fin. Är det 39mm med nya urverket? Skriv gärna några rader.Får inget gjort om dagarna. Stirrar bara på silvertavlan. Smeker den försiktigt och stirrar igen.
Den har flugit under min radar. Fräck, och praktisk vid sommarens regatta seglingTag Heuer CK111R
Tack ska du haDen har flugit under min radar. Fräck, och praktisk vid sommarens regatta segling
Tror inte 25 räcker numera. Keramiska kostar 32 tror jag så du får nog ge 27-28 för en sån där.Hmm
Börjat sukta efter aquaracer igen. Tror de kostar runt 25k hos svensk AD; 15.000 på C24. https://www.chrono24.de/tagheuer/aquaracer-300-m-calibro-5-wbd2112ba0928--id9065831.htm
Ska man satsa, eller bör man oroa sig för fake som man läst i vissa trådar?
M v h
Yes stämmer! Cbk221b med en av de mest fascinerande tavlorna jag någonsin skådat. Ser gigantisk ut på bilden men med 39 mm känns den väldigt kompakt, på ett bra sätt.Riktigt fin. Är det 39mm med nya urverket? Skriv gärna några rader.