Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade en liknande ref tidigare. Ruskigt välgjord och fin tyckte jag men storleken gjorde att jag sålde den. Hade de funnits i 40-41mm hade jag nog köpt en igen.Svalt intresse för Tag Heuer här på forumet, tycker ändå märket har en hel del sjyssta modeller. Kan tänka mig att köpa en Carrera med calibre 02-verket framöver. Här är min Aquaracer chronograph 300m, modell CAF2011. Rätt så biffig med Calibre 13 verket vilket är ett ETA 7750.
Ska slänga på ett svart gummi så blir det sommarens badklocka!
Spännande. Vi får hoppas att det inte blir lika gräsligt som Alec Monopoly men risken är stor att det blir någon smaklös styggelse...TAG Heuer® Official Website - Swiss Luxury Watches since 1860
The ultimate reference in luxury chronograph watches, TAG Heuer’s high-precision timing innovations have kept pace with the evolution of sports since 1860.www.tagheuer.com
Intressant hur Nintendo klockan kommer se ut
En smartwatch...
Har funderat ett tag på och försökt hitta info. Men kan någon förklara vad som hände med Tag Heuers status från att ha varit nästan lika hypat som Rolex under 80 och en bit in på 90 talet? Vad hände?
Det är svårt att svara på om man inte beaktar alla andra förändringar i samhället sedan dess. Ännu svårare blir det om man ska jämföra med 60 och 70 talet.
Kostnadsutveckling
Löneutveckling
Quartzkris
Kreditmöjlighet
Värderingar(vad som sas gäller i samhället)
Tag Heuer gör fina klockor, ja.
Heuer gjorde fina klockor, ja.
Men att jämföra då och nu det är nästan omöjligt.
Har man köpt en Porsche så är det ju läge att ta fram sin följeslagare när man hämtat ut bilen..min Grand Carrera Calibre 17S, grym dinka!
Har funderat ett tag på och försökt hitta info. Men kan någon förklara vad som hände med Tag Heuers status från att ha varit nästan lika hypat som Rolex under 80 och en bit in på 90 talet? Vad hände?
TackarStort grattis till nya bilen och trevlig klocka
Vart kommer bandet ifrån?
Denna bilden tog en samarbetspartner för flera år sedan! Kan dock fortfarande än idag inte släppa hur snygg denna kombon är!
Hehe från mig! Därav en samarbetspartner. Han fotade mina band nämligen!Vart kommer bandet ifrån?