Vilken ref är det?Tag Heuer fantaster, behöver er hjälp.
Vad är ett rimligt pris för en Calibre 16 från 2015? Fullset med samtliga tillbehör, tom originalkvittot finns kvar. Använd dagligen så bruksskick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken ref är det?Tag Heuer fantaster, behöver er hjälp.
Vad är ett rimligt pris för en Calibre 16 från 2015? Fullset med samtliga tillbehör, tom originalkvittot finns kvar. Använd dagligen så bruksskick.
CV2010-4 41mmVilken ref är det?
Ska du sälja eller köpa?CV2010-4 41mm
Sälja. Ej servad och det finns en hel del spår av användning på länk, men inga dings eller repor i glas. Tack för fingervisningen, varit svårt att träffa rätt utifrån tidigare annonser här etc. Då åker den upp ikväll sänker nog något från 15 utifrån skick och servicebehov.Ska du sälja eller köpa?
Runt 15k kanske +- beroende på skick och om den är servad (börjar bli dags annars)
Om den är oservad och du ska sälja den här tror jag du kan få max 13, har du bråttom skulle jag snarare sikta på runt 10k (tyvärr)Sälja. Ej servad och det finns en hel del spår av användning på länk, men inga dings eller repor i glas. Tack för fingervisningen, varit svårt att träffa rätt utifrån tidigare annonser här etc. Då åker den upp ikväll sänker nog något från 15 utifrån skick och servicebehov.
Inte superbråttom med att sälja, men vill gärna sätta schysst pris. Om någon i tråden är sugen så hojta, kan säkert komma överens om en bra deal. Och tack för hjälp!Om den är oservad och du ska sälja den här tror jag du kan få max 13, har du bråttom skulle jag snarare sikta på runt 10k (tyvärr)
Trevlig modell dock!
Tackar, vad kul att du tycker det! Är riktigt nöjd med den än så länge@Limeee
Fy Fabian vad din Aquaracer är sval
Den där kombon gillade jag verkligenBritish green racing på Formulan idag
Har du någon länk där man kan se alla modeller?
Här är en artikel som visar alla modeller. Finns på TAG Heuers sida annars.Har du någon länk där man kan se alla modeller?
Du var snabbare än jag, tack för att du hittade en smidigare länk än THs hemsida!Här är en artikel som visar alla modeller. Finns på TAG Heuers sida annars.
Tack! Den Daedalus länkade var trevlig. Lagom storlek och pris också. Det blir intressant att se vad gråhandlarna tar för den, kanske kan vara värd att införskaffa.Här är en artikel som visar alla modeller. Finns på TAG Heuers sida annars.
Gillar att dom slopat ”Calibre 5” på tavlan också. En blå i 39 mm lockar men jag får för mig att värdeminskningen är ganska kännbar?Tack! Den Daedalus länkade var trevlig. Lagom storlek och pris också. Det blir intressant att se vad gråhandlarna tar för den, kanske kan vara värd att införskaffa.
Jag har varit lite halvt på jakt efter en Calibre 5 så har gjort lite efterforskningar. De verkar hålla sitt värde extremt dåligt, något av en anti-rolex. Trevligt att köpa en beggad Calibre 5 för 10k (som de verkar gå för cirka) men inte lika roligt att vara först ut.Gillar att dom slopat ”Calibre 5” på tavlan också. En blå i 39 mm lockar men jag får för mig att värdeminskningen är ganska kännbar?
Köper man en klocka och hoppas på en värdeutveckling norrut så är man inne på fel spår.Gillar att dom slopat ”Calibre 5” på tavlan också. En blå i 39 mm lockar men jag får för mig att värdeminskningen är ganska kännbar?
Att det ska röra sig norrut är inget jag förväntar mig men att tappa 60-70 % känns inte så lockande.Köper man en klocka och hoppas på en värdeutveckling norrut så är man inne på fel spår.