• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Jag hittade dock denna poster från Tag Heuer själva och om de väljer att döpa den som Steve McQueen så blir det ju så. Sen tror jag att samlare på vintage har en helt annan uppfattning oavsett bolagskommunikation. 🤷‍♂️
89872B21-F132-4708-9EAF-23B6D930DCC1.jpeg
73BD0866-FB83-47FE-B603-23F7F15BC7D4.jpeg

lite speciellt det där, när bilden är fake. Så såg ju Monacon ej ut på Steves tid….

Ingen som köpt den nya aquaracern?
beställde en idag! Fick bli via chrono24 som jag använt förut utan problem.

var inne på franks ur i Stockholm lite snabbt och kollade på en men dom hade bara den gröna i Titanium inne just då. Helt sjukt lätt var klockan och den bärs mindre än 43mm nu. Allt är slimmat ner.
Blev den med svart tavla för mig i stål då.
Har 17cm handled och skulle säga att den bärs mer som 41/42.
Över disk gav hon mig ett pris på 29500 hon slog på miniräknare (rek pris ca 33)
Går nog kanske att få ner lite till kanske men jag kör chrono24 igen för ett ännu bättre pris så hoppas vi att allt går vägen igen.

Senast ändrad:
Ingen som köpt den nya aquaracern?
beställde en idag! Fick bli via chrono24 som jag använt förut utan problem.

var inne på franks ur i Stockholm lite snabbt och kollade på en men dom hade bara den gröna i Titanium inne just då. Helt sjukt lätt var klockan och den bärs mindre än 43mm nu. Allt är slimmat ner.
Blev den med svart tavla för mig i stål då.
Har 17cm handled och skulle säga att den bärs mer som 41/42.
Över disk gav hon mig ett pris på 29500 hon slog på miniräknare (rek pris ca 33)
Går nog kanske att få ner lite till kanske men jag kör chrono24 igen för ett ännu bättre pris så hoppas vi att allt går vägen igen.
Ingen bild?😃

Men vafan?! Spännet till gummiarmbandet ramlade i 2 bitar..?!

Känns ju som ett dåligt omen, borde kunna limma ihop det iofs men kanske borde jag gnälla lite till handlaren… 🤔

Men vafan?! Spännet till gummiarmbandet ramlade i 2 bitar..?!

Känns ju som ett dåligt omen, borde kunna limma ihop det iofs men kanske borde jag gnälla lite till handlaren… 🤔
Alla spännen har ett bandstift som låser spännet. Är det det som trillat ur så är det lätt att fixa. Lim är inte att rekommendera…då tappar du snart klockan igen.

Det är själva spåret som ramlat av. Verkar ju vara i huvudsak kosmetiskt. Men ändå lite irriterande för en pedant som undertecknad 😅

3BFBF89E-0BAC-49BE-A668-C5E8CE82B9E2.jpeg

0BDB863B-B83A-4688-ABC2-5F2C958E5DB4.jpeg

Hej

Då och då tittar jag på carrera 39mm. Det finns varianter både med datum vid 6 och 3. Vet ni vilken som är en senare modell och är det någon annan skillnad än datumplacering?

Tack på förhand

Tillbaka
Topp