Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den verkar ligga kvar, väldigt märkligt säljaren säger att han bevisat för Tradera att det inte är en kopia.TAG Heuer Aquaracer Calibre 5 Automat Way201S Green Dial "HULKEN"
Utropspris: 5000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-12-10 14:10:14. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
Vill återigen lyfta ett varningens finger för denna.. snubben har lagt upp den idag och skriver ”godkänd som äkta av Tradera” vad nu än det betyder jag köpte denna tidigare i år och insåg fort att något var off så bad då Skövde Urteknik & Nymans om ett utlåtande och båda sa att den är fake.
Snubben har blockat mig så kan inte skriva något mer till honom.
Så mycket kopior som rör sig på marknaden
Ja jag såg det. Supermärkligt! Säljarens text är ju skum också men. Har snackat med killen som budat och varnat honom och han skulle prata med Tradera. @Tobyponken frågade vad han menade med att Tradera bekräftat den som äkta vilket slutade med att han vart blockad av säljaren ocksåDen verkar ligga kvar på Tradera, väldigt märkligt.
Verkar något shady.Ja jag såg det. Supermärkligt! Säljarens text är ju skum också men. Har snackat med killen som budat och varnat honom och han skulle prata med Tradera. @Tobyponken frågade vad han menade med att Tradera bekräftat den som äkta vilket slutade med att han vart blockad av säljaren också
Verkar något shady.
Förr så kunde man kolla av QR-koden på TAGs sida när den var utplockad osv hittar inte den funktionen nu.
Serienumret existerar men om det är på just den klockan är en annan pilsner.Precis, så det är samma klocka jag hade hemma som hastigast som vart utdömd av Skövde Urteknik & Nymans
Märkligt att denna fortfarande är uppe på annons
Jodå serienumret existerar och motsvarar samma klocka. Dock är det numret lätt och få tag på.Serienumret existerar men om det är på just den klockan är en annan pilsner.
Det är något visst med den. Jack Heuer sa i en intervju att Carrera designats enligt "ingenjörkonstens" alla regler för att skapa så bra läsbarhet som möjligt. Symmetrin och att det bara är svart och vitt + nedsänkningar gör den så vacker i all dess enkelhet. Väldigt mysigt att den är manuell också.Perfektion, snygg bild!
Trevlig klocka, TAG Heuer gör mkt trevliga klockor, speciellt nu när TAG är med på tavlanSom bäst när Tag inte får vara med
Verkligen varit ett lyft nu vilket är kul! Tror många som ratat det i många år kommer börja kika lite igen, ff gamla Heuer blir mer intressant.Trevlig klocka, TAG Heuer gör mkt trevliga klockor, speciellt nu när TAG är med på tavlan
Gamla Heuer är kult och det är superkul med nya refs, Tycker jag vart fall , med inspiration från dessa , men med ny teknikVerkligen varit ett lyft nu vilket är kul! Tror många som ratat det i många år kommer börja kika lite igen, ff gamla Heuer blir mer intressant.
Agree to agree!Gamla Heuer är kult och det är superkul med nya refs, Tycker jag vart fall , med inspiration från dessa , men med ny teknik
O denna vill jag ha, samla i ladorna förstSlänger in en till
MM den är otrolig!O denna vill jag ha, samla i ladorna först
Bra med målO denna vill jag ha, samla i ladorna först
Tack, lovely input, du har såklart rätt, glas bonanza dinkan måste provas först, Harrodsen ser grym utBra med mål
Dock så blev jag besviken på den klockan när jag såg den live. Är inte helt såld på glasbox koncept. Men denna tänkte jag skulle överraska positivt. Här är mina tyvärr kassa bilder. Rekommendera starkt att klämma och känna på klockan. Bredvid är en limiterad för Harrods med en tavla som är grön i ljus och mörk vid sämre belysning. Blingbling deluxe. Kul att prova. Personligen gillar jag passformen bättre på den större modelen. Även om jag gärna vill gilla 39mm mer. Inget köp dock.
Jag kan absolut ha fel min vän, smaken är olikaTack, lovely input, du har såklart rätt, glas bonanza dinkan måste provas först, Harrodsen ser grym ut
Lite småintresserad av den gröna titan-aquaracern. Någon som sitter på en sådan och kan ge lite feedback?
Jag bodde i Florida några år o kikade in i deras ”outlet” butik då och då, då vart fall såldes det mest skit som ingen vill ha, anyway, så 40% är dyrtGår förbi Tags Outletbutik.
Runt 40% rabatt på listpriser och ingen SalesTax på utvalda modeller,dvs ytterligare 6.5%rabatt.
Hur står sig detta "erbjudande" mot vad man kan förvänta sig I Sverige?