Monza är helt klart en undervärderad modell. Så cool. Grattis till det köpet.
Sen jag fick tag i denna har jakten på nya klockor stannat av. Det var ju en pre-TAG jag egentligen ville ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Monza är helt klart en undervärderad modell. Så cool. Grattis till det köpet.
Sen jag fick tag i denna har jakten på nya klockor stannat av. Det var ju en pre-TAG jag egentligen ville ha.
Valde mellan Carrera o en begagnad Omega Aqua Terra men jag gillade boett och länk mer på Tag Heuern så det fick bli en sådan. Har aldrig ångrat mig.Superfin! Carrera är en sådan modell som jag varit sugen på länge men aldrig slagit till på. Och nu när jag äger en fattar jag inte varför jag väntade så länge. Kvalitetskänslan är på topp samtidigt som det är en väldigt distinkt och genomtänkt design. Man ser direkt att det är en Carrera, även på håll. Jag har verkligen blivit ett fan av TAG Heuer på sistone.
Tack för svar! Har närmre till Malmö än huvudstaden.Bor du kring Stockholm så Erikson urhandel i Sundbyberg.
Du kan säkert få till en deal med https://www.martenssons.se/Tack för svar! Har närmre till Malmö än huvudstaden.
Pm för nyHej tråden,
Är väldigt sugen på en grön Aquaracer 200 Professional,WBP2115.BA0627. Var köper jag bäst ifrån? Direkt från deras sida? https://www.tagheuer.com/int/en/tim...40-mm-calibre-5-automatic/WBP2115.BA0627.html
Ja den där va orimligt dyr.Saftigt listpris, 93900 kr, men djävulskt sexig...
TAG Heuer Carrera TH20-13 Accessory 42 mm - CBS2014.FT6293
TAG Heuer Carrera CBS2014.FT6293 TH20-13 Accessoire 42 mm. Discover more on the TAG Heuer official website.www.tagheuer.com
Nästan alla klockor är orimligt dyra nuförtiden. Svindyrt är det nya normala.Ja den där va orimligt dyr.
Amen , från en gubbdjävel som köpt Rolex med rabatt och kommer även ihåg första gmt’n som jag köpte beg för 30k med kraftig ”vafnhar jag gjort ångest” efteråtNästan alla klockor är orimligt dyra nuförtiden. Svindyrt är det nya normala.
Ja du har ju inte fel, men det finns ju ändå klockor som man kan tänka sig köpa.Nästan alla klockor är orimligt dyra nuförtiden. Svindyrt är det nya normala.
Hade missat den där helt, otroligt fin och kul att dom har så mycket grymma releaser nu! (lånad bild)Saftigt listpris, 93900 kr, men djävulskt sexig...
TAG Heuer Carrera CBS2014.FT6293 TH20-13 Accessoire 42 mm. Discover more on the TAG Heuer official website.www.tagheuer.com
Det är en Hodinkee LE, vilket drar upp priset. En vanlig Glassbox listar 76350 kr, vilket är vad en kronograf med inhouseverk från de stora tillverkarna kostar idag. Snuskigt dyrt, jag säger inte emot dig, men inte i jämförelse med de andra drakarna. Seafarer är en klassisk kronograf med anor från 1950-talet, så det är ju inte vilket skit som helst. Finishen är i klass med exempelvis Omega.Ja du har ju inte fel, men det finns ju ändå klockor som man kan tänka sig köpa.
Hade för mig att den var helt slutsåld, men icke. Kanske de som fanns via hodinkee som sålde slut. Trevlig och lite udda. Borde dyka upp på andrahandsmarknaden inom EU.Saftigt listpris, 93900 kr, men djävulskt sexig...
Spanade på den under auktionen. Lite för högt pris för mig. Andrahandsmarknaden för TH är inte bra, tyvärr.Kaplans skyltning…