Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den verkar grym, riktigt sugen på en... Den svarta på länk riktigt bra!Inte ett enda jävla inlägg om att TAG Heuer lanserat en ny modell idag.... skämmes! Skämmes!
Tror du har lite fel här @yonssonInte ett enda jävla inlägg om att TAG Heuer lanserat en ny modell idag.... skämmes! Skämmes!
Hej gubbarrrrr
Är denna för 8400sek nåt att kika närmare på?? Tycker den ser riktigt fin ut!!
Tycker att den ser rätt härjad ut men funkar nog bra som beater.Hej gubbarrrrr
Tycker att den ser rätt härjad ut men funkar nog bra som beater.
Jag har kollat på annonsen, vad menas med Ex Tax?
Märkligt att man skriver på det viset, möjligen att man vänder sig mot icke EU-konsumenter.Skatt inte inräknad.
Märkligt att man skriver på det viset, möjligen att man vänder sig mot icke EU-konsumenter.
Jag hör dig. Det enda som känns lite tråkigt om dom vill ta ett kliv upp är att det verkar som man tänker överge den tidigare möjligheten att även köpa billigare modeller av samma märke. Lite som Tissot och Longines bland andra, där det både finns top of the line klockor för 50tkr+ och billiga quartzare. Men det kanske är så man måste jobba om man vill byta status på märket.Äntligen! TAG har gjort mycket snyggt, men ack vilken skit de får, både här och på internationella forum. Det ska bli intressant att se vad de presenterar vid Basel, förhoppningsvis börjar de skärpa till sig lite och klättrar upp på rankingstegen!
Tycker som någon innan, ser ganska smutsig och härjad ut... brukar väl inte betyda att den är i bättre skick under skalet? Jag menar, varför bemödar man sig inte ens att göra rent klockan innan fotografering?Hej gubbarrrrr
Inte ett enda jävla inlägg om att TAG Heuer lanserat en ny modell idag.... skämmes! Skämmes!
Men allvarligt?! Jag tänkte mest på priset och att det är en shysst klocka....jag ANVÄNDER mina klockor (när jag nu köper nån) o har dom inte liggandes i nån låda och tar upp o tittar på dem ibland, visst det har säkert sin charm men jag vill ha en klocka som jag inte behöver tänka så mkt på. Och framför allt så har jag inte pengar till en sprillans ny, jag är en sketen verkstadsarbetare, som jobbar skift, 2 barn o fru . Att den är lite sketen å skrapig stör mig inte nänmvärt.
Men vänta förresten, där ligger ju 100 000....jag går å köper en beg Rolex istället för att köpa ny tvättmaskin o laga bilen...
Väl mött,
//M.
Du kan ju byta ut den digitala modulen mot tourbillon, det kommer även lanseras en trehandsmodul snart.vad jag förstår är det bara modulbygge på delarna straps, hus osv. Så man kan inte sätta in ett automatiskt verk a la Halda?
Du kan ju byta ut den digitala modulen mot tourbillon, det kommer även lanseras en trehandsmodul snart.
Men ärligt, köper du inte hellre olika straps till din smartklocka, tourbillon, kronograf etc än en smartklocka-, tourbillon-, kronograf-moduler till din TagHeuer strap/lugs-modul ? Jag ser inte att konceptet har vingar.Du kan ju byta ut den digitala modulen mot tourbillon, det kommer även lanseras en trehandsmodul snart.
Det beror väl på priset? Principen blir ju meningslös om det kostar lika mycket som att köpa en ny klocka.Men ärligt, köper du inte hellre olika straps till din smartklocka, tourbillon, kronograf etc än en smartklocka-, tourbillon-, kronograf-moduler till din TagHeuer strap/lugs-modul ? Jag ser inte att konceptet har vingar.
Personligen tror jag mer på Kronabys koncept med en smartklocka som ser ut som en vanlig klocka, och sedan har en app på mobilen tex.Men ärligt, köper du inte hellre olika straps till din smartklocka, tourbillon, kronograf etc än en smartklocka-, tourbillon-, kronograf-moduler till din TagHeuer strap/lugs-modul ? Jag ser inte att konceptet har vingar.
Varns hittar du dem runt 8-9k någonstans??? .Hej Mikael!
Är det inte roligare att köpa en som ser fräsch och väl omhändertagen, för att sedan "göra" dina egna märken på klockan?
8000-9000kr skulle jag iaf lägga på en som ser nästan ny ut (kanske till och med köpa en sprillans) oavsett om den ska rensa avlopp resten av livet eller ligga i klocklådan Vidga dina vyer! Seiko,Certina,Longines,Oris mfl. Klockdjungeln är stor
Varns hittar du dem runt 8-9k någonstans??? .
Den där är så sjukt clean.
Riktigt fin!Dagsfärsking!
Grym. Grattis!Dagsfärsking!