Ungefär vad får man betala för en såndär?Dagsfärsking!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ungefär vad får man betala för en såndär?Dagsfärsking!
Tack gubbar!Ungefär vad får man betala för en såndär?
Vad är det för ref?Tack gubbar!
Den listar 21500 men finns en del prutmån att utnyttja
Way2010.BA0927Vad är det för ref?
Tackar! Såg väldigt bra ut. Priset från Italien såg nästan ännu bättre utWay2010.BA0927
Ellehur!Tackar! Såg väldigt bra ut. Priset från Italien såg nästan ännu bättre ut
Är nylonbandet bekvämt ?
Bland de skönaste jag testat. Insidan är ju klädd med något gummiliknande så den sitter still och jäkligt mjukt mot handledenÄr nylonbandet bekvämt ?
Har du 43 eller 41an?Bland de skönaste jag testat. Insidan är ju klädd med något gummiliknande så den sitter still och jäkligt mjukt mot handleden
Ref på den?Funderar på att låta denna gå...
Ref på den?
Det är 41an, 43an görs inte i exakt samma version. Finns lite skillnader mellan demHar du 43 eller 41an?
Jag som är lite dåligt påläst. Är sugen på samma fast i gult.Det är 41an, 43an görs inte i exakt samma version. Finns lite skillnader mellan dem
Aight!Bland de skönaste jag testat. Insidan är ju klädd med något gummiliknande så den sitter still och jäkligt mjukt mot handleden
Kul att den är kvarHar sonen på besök.
/j
Jag skulle säga att 41an bärs storleksmässigt som en subc ungefär. Vettig storlek dvsJag som är lite dåligt påläst. Är sugen på samma fast i gult.
Sugen på att byta mot en WAY2110?Funderar på att låta denna gå...
NiceFunderar på att låta denna gå...