Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool ! Får man fråga var en sådan landar på ca? Tänker att jag kan tänka migDen här har jag ropat in på Ebay (UK) och ska bli spännande att få se live snart Min första digitalare sedan tidigt 80-tal.
(lånad bild)
Hej,Cool ! Får man fråga var en sådan landar på ca? Tänker att jag kan tänka mig
Spontan känsla om den där vs smpc?Testar TH för första gången. Känns gedigen och trevlig. Vi får se om sommardykaren är kvar till sommarens ankomst.
Oj, tuff fråga fråga att besvara. Den tilltalar mig till utseendet med en kantigare bezel som följer boettens former och jag var sugen på att testa något nytt. Bra motstånd och distinkta klick i bezeln. Bra tyngd i länk och klocka även om jag ogillar nyare länkar med friktionsstift. Länken är ändå rätt skön och claspen fungerar bra med sina tre mictojusteringshål. Dykarförlängningen är två tunnare plåtbitar men låser bra i infällt läge.Spontan känsla om den där vs smpc?
Spontan känsla om den där vs smpc?
Häftig! Jag är annars hardcore för mekaniska klockor men denna är bra.Hej,
Jag gav ca 9000 för den och den var i helt ok skick. Många ex är ganska repiga.
Här är en bild på den
Häftig! Jag är annars hardcore för mekaniska klockor men denna är bra.
Jag håller med. Baksidan är något bättre än Steinhart men långt ifrån SMP.Jag har provat den där och äger en SMPc. Spontant så vill jag säga att Omegan vinner i clasp och caseback, i övrigt är de rätt tighta. Jag rågillar utseendet på de där, det var inte ett jättelätt val när jag gick i köptankar.
Gillar canvasbandet och skulle gärna komplettera min WAY211C med ett sådant. Gärna med blå söm á la OEM-canvas från Tag Heuer. Ett svart gummi vore mumma det också!Bidrar med en bild på min Aquaracer ref WAY218A som var något av ett spontanköp men är nöjd och tycker att den växer ju mer jag använder den.
Har kompletterat den med ett canvasband köpt av @Feskarn Tycker kombon blev bra.
/Stefan
Blev det någon affär?Vad skulle en ny Monza (oanvänd) vara värd? Köpt av AD och stämplad med garanti kvar. Letar efter en vintage heuer men fick ett erbjudande på denna som kan vara svårt att motstå.
Jag håller med. Baksidan är något bättre än Steinhart men långt ifrån SMP.
Jag tycker Tags nya aquaracers är minst lika roliga som smpc därför tycker jag de är lite svårmotiverat att lägga de extra pengarna för en omegaSpontan känsla om den där vs smpc?
Testar TH för första gången. Känns gedigen och trevlig. Vi får se om sommardykaren är kvar till sommarens ankomst.
Jag är också lite kär i nya GMT:n.. Tidigare har jag inte varit så intresserad av Aquaracer-serien, men det är något med GMT:n som skapar stort ha-begär. Priset på ca 20k känns spontant också rätt prisvärt jämfört med konkurrenter.Det är något med Tag Heuers nya GMT som jag bara älskar. Hade dock önskat siffrorna var inristade på kronan, ser lite plastigt ut. Vad tycker övriga panelen om den? Är det någon som besitter en sådan? Vill gärna se hur den sitter på armen.
Riktigt fin!Min fjärde och kanske bästa Aquaracer, WAY211C. Mycket nöjd.
Mycket bra!Min fjärde och kanske bästa Aquaracer, WAY211C. Mycket nöjd.
Min fjärde och kanske bästa Aquaracer, WAY211C. Mycket nöjd.
Har bara testat den i Butik och tyckte att den kändes väldigt stor. Detta är självklart en preferens men för mig blev storleken ett problem.Det är något med Tag Heuers nya GMT som jag bara älskar. Hade dock önskat siffrorna var inristade på kronan, ser lite plastigt ut. Vad tycker övriga panelen om den? Är det någon som besitter en sådan? Vill gärna se hur den sitter på armen.