Den här har jag ropat in på Ebay (UK) och ska bli spännande att få se live snart Min första digitalare sedan tidigt 80-tal.
(lånad bild)
Läcker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här har jag ropat in på Ebay (UK) och ska bli spännande att få se live snart Min första digitalare sedan tidigt 80-tal.
(lånad bild)
Jag hade bestämt mig för att nästa klocka skulle bli en speedmaster men har nu börjat snegla på carrera caliber 18 istället, någon som har erfarenhet av denna?
Fantastisk klocka.
Inte exakt samma men jagr väldigt nöjd.
Läcker!
TackFantastisk klocka.
Mkt snyggFantastisk klocka.
Från början gillade jag 500m mest, men har börjat bli mer och mer "kär" i den nya lite kantigare modellen.
Men var kan jag hitta en "nästan ny" för 14000 kr? Tack!
Edit: Hittar länkar likt denna https://www.chrono24.se/tagheuer/aq...-black-steel-41mm---way211aba0--id6883428.htm är det verkligen så här billigt? Eller är det tull osv inblandat sen? Hur kan det vara så mkt billigare?
Googla and you shall findNågon som vet vad Calibre 1887 innebär ?
Jag vet inte exakt vilka skillnader i modifiering Tudor och TAG har gjort på verket i fråga, men på de 2824-2 klockor jag har ägt har det varit ett gäng riktiga arbetshästar som tickar på likt gamla traktorer. Visst är det coolt med kronografer, power reserve indikator och Gud vet allt, men trots det är det ibland bäst att gå tillbaka till basic och köra på något man vet kommer att fungera i (nästan) all evenerlighet.Någon som vet hur Calibre 5 verket står sig i funktion/kvalité mot t.ex Tudor 2824
Snygghttps://www.calibre11.com/product/calibre-11-x-tag-heuer-collaboration/
Någon annan som tänker knipa en?
Cool klocka. Har aldrig ägt något annat än runda klockor, men skulle jag göra det så blir det en Monaco.Den här har jag ropat in på Ebay (UK) och ska bli spännande att få se live snart Min första digitalare sedan tidigt 80-tal.
(lånad bild)
Grym!! Tror du kommer bli nöjdBidrar med en fin way2110!
Vad skulle en ny Monza (oanvänd) vara värd? Köpt av AD och stämplad med garanti kvar. Letar efter en vintage heuer men fick ett erbjudande på denna som kan vara svårt att motstå.
+30kVad skulle en ny Monza (oanvänd) vara värd? Köpt av AD och stämplad med garanti kvar. Letar efter en vintage heuer men fick ett erbjudande på denna som kan vara svårt att motstå.
Designad av David Chalmers limited 100st, alla sålda via Calibre 11.Mycket snygg.
Varför kunde de inte haft sådana minutmarkeringar på minut subdialen på den vanliga Autavian?
Och varför bara 100 ex av denna?
Mkt snygg, kollade precis, verkar slutsåld, med waiting list.....Designad av David Chalmers limited 100st, alla sålda via Calibre 11.
rek 53k men kanske 37-40k
Samtliga såldes inom ett dygn, hade fingret på köpknappen men ändrade mig.Mkt snygg, kollade precis, verkar slutsåld, med waiting list.....