Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är detSnygg klocka Syven!
Skickat från min D5503 via Tapatalk
Testade deras nyare Aquaracer igår. Tyckte att den var riktigt fräsch faktiskt, 500 m wr och samtidigt tunn och smidig med sina 41 mm. Blev sugen
Ligger väl en på K&S? Rätt bra pris också har jag för mig.
Har noterat detta ;-) Fast det står OHPF på annonsen, vad innebär det? Är det "on hold pending funds"?
Racing strap hör absolut hemma på den. GalantNytt läder på Carreran.
Ger en helt annan känsla än länken. Tycker det knyter an till racing arvet på ett trevligt sätt.
Håller helt med om att länken är snyggare nu är förra generationer. Men det var "modet" då. Tycker egentligen alltid links är snyggast på läder. MumsJa, vad lustigt. TH växer nästan anstöt hos vissa. Speciellt min Link som tillsammans med Formula1 (med rätta!) som förmodligen är de mest bespottade. När det gäller Linken så handlar det mest om just länken. Visst, urtypen av Link var väl inte granna med sina bulliga länkar och glasringar men dagens är väldigt smakfulla tycker jag. Länken har plattats till mer och mer för varje generation. Hur kan man inte gilla denna?
Här min som jag bär just idag. Den har den näst senaste generationen av länk.
Själva klockan har ju en klassiskt utseende med en fantastisk tavla. Det blir en helt annan klocka när jag byter till skinnarmband på den.