Fler bilder tack! Hur bärs den och hur upplever du kvalitén? Tänker mig denna istället för exp2Cool lume när det är lite halvmörkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fler bilder tack! Hur bärs den och hur upplever du kvalitén? Tänker mig denna istället för exp2Cool lume när det är lite halvmörkt
Hur är det med aquaracer, är det avsmalnande länk? (Tänker på dammodellen 32 mm, om det skulle vara skillnader på strl. Tycker att det ser ut som den smalnar av va?..)
Vad är det här för Ref? Finns inte på hemsidan nu va?Cool lume när det är lite halvmörkt
Way2013. Släpptes förra året har jag för migVad är det här för Ref? Finns inte på hemsidan nu va?
Vad är det för ref på en sån där?Slänger in en bild på Carreran. I like.
Vad är det för ref på en sån där?
Länken är ju grymt bra och snygg annars.Älskar Aquaracern, bra modell om man gillar dykare och vill köpa en "riktig" klocka. Har bytt stållänkarna mot ett armband i silikon. Lyckades hitta på eBay. Kommer dock sannolikt att byta tillbaka snart då armbandet inte var helt anpassat till just Aquaracer i allmänhet.
Tack! Jag håller med. På håll ser den riktigt fin ut. Främsta anledningen till att jag kommer byta tillbaka är att jag fick tälja lite i armbandet för att få den att passa. Inte för att den är för bred (20 mm) utan för att formgjutningen inte direkt var mm-precision. Den var inte så dyr dock, så jag tog mig friheten att tälja till den lite: https://www.banggood.com/2022mm-Bla...-DOTYzYaAh4xEALw_wcB&ID=3583&cur_warehouse=CNLänken är ju grymt bra och snygg annars.
vad är refnr på en såndär?Dagens förvärv, är riktigt nöjd än så länge och har allting en bra dykare ska ha enligt mig.
Jag tycker den bär mindre än sina 41mm och har en bra balans i vikten vilket gör att den sitter riktigt skönt på handleden. Plus att den är hyfsat tunn på 12.5mm med sina 500m wr.
Bär både mindre och sitter bättre (på mig iallafall) än tex nya PO 39.5mm som jag ägde för ett tag sedan
Wak2110vad är refnr på en såndär?
Så jäkla fräscht. GrattisDå var man tillbaka i tråden!
Känns mycket bra! Sommaren är räddad
Tycker den är riktigt bra, nästintill perfekt. Det enda jag skulle vilja ändra på är datumbubblan samt den kantiga bezelnDå var man tillbaka i tråden!
Då var man tillbaka i tråden!
Tycker den är riktigt bra, nästintill perfekt. Det enda jag skulle vilja ändra på är datumbubblan samt den kantiga bezeln
Kantiga Bezeln är ju en del av den snygga designenTycker den är riktigt bra, nästintill perfekt. Det enda jag skulle vilja ändra på är datumbubblan samt den kantiga bezeln
Där tycker vi olika, därför jag föll för wak2110 som har en mer rund bezelKantiga Bezeln är ju en del av den snygga designen
Ok. Men en stor del av designen då.Där tycker vi olika, därför jag föll för wak2110 som har en mer rund bezel
Var ju därför jag köpte wak2110 som sagtOk. Men en stor del av designen då.
Det är ju en stor del av klockans utseende, så jag kan inte förstå varför man köper en om man inte gillar det.
Ja men nu menar jag inte just digVar ju därför jag köpte wak2110 som sagt
Var ju därför jag köpte wak2110 som sagt
Bytte tillbaka till stållänk. Tyngden och känslan är tillbaka. Smaken är ju som baken men jag tycker att Aquaracern (i synnerhet WAY211C) har allt vad man kan begära av en dykare i motsvarande prisklass. Inte ångrat mig en enda dag sedan jag köpte den för drygt ett år sedan (inte ens när min sambo av misstag hittade fakturan).Älskar Aquaracern, bra modell om man gillar dykare och vill köpa en "riktig" klocka. Har bytt stållänkarna mot ett armband i silikon. Lyckades hitta på eBay. Kommer dock sannolikt att byta tillbaka snart då armbandet inte var helt anpassat till just Aquaracer i allmänhet.