Vilken butik jobbar du på?Nej det gör vi inte, information till butiken hittar du på kvittot som vi alltid vädjar kunden om att ha kvar i lådan där vi lägger det. Vi skriver endast ner ristnumret på kortet som sagt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken butik jobbar du på?Nej det gör vi inte, information till butiken hittar du på kvittot som vi alltid vädjar kunden om att ha kvar i lådan där vi lägger det. Vi skriver endast ner ristnumret på kortet som sagt.
Ristar ni?Detta är däremot inte helt i sin ordning sant. Jag jobbar själv inom branchen och då vi säljer TAG klockor skriver vi bara in Ristnummer på baksidan av kortet (i vår butik, konstigt att alla inte har samma regler). Är det blankt behöver det nödvändigtvis inte vara fake då vi har en datorbas vi kan kolla i om kortet är reggat på klockan du har.
Härlig duo. Är vridringen på den högra keramisk?
JajemenHärlig duo. Är vridringen på den högra keramisk?
Gött! Trodde först det var gummi ala Breitling, vilket inte är något vidare enligt mig.Jajemen
Ingen erfarenhet tyvärr men den ser riktigt bra ut!Någon som har erfarenhet av denna? Liiite sugen
Hahaha ..jag har oxå sett ner på Linken.. tills nuIngen erfarenhet tyvärr men den ser riktigt bra ut!
(Trodde aldrig att jag skulle säga att en Link ser bra ut)
Vad är det för specifikt du har funderingar över?Någon som har erfarenhet av denna? Liiite sugen
aaahh Typ din upplevelse? Kvalite, urverket, länken, helhetskänslan.. ischVad är det för specifikt du har funderingar över?
Länken tycker jag är grymt skön. Har, precis som ni nämnt tidigare, inte varit ett stort fan av de tidigare modellerna av Linken men just denna med kronografen som gör att den bli aningen tyngre diggar jag stort. Helhetskänslan av klockan tycker jag är riktigt skön. Urverket håller sig riktigt bra med Cal. 17, man har ju 4h extra reserv (om det nu skulle ha en signifikant betydelse för dig). Overall riktigt schysst klocka och prisvärd om man jämför med klockor från Tag i samma prisklassaaahh Typ din upplevelse? Kvalite, urverket, länken, helhetskänslan.. isch
Låter mycket bra i mina öron! Tack därLänken tycker jag är grymt skön. Har, precis som ni nämnt tidigare, inte varit ett stort fan av de tidigare modellerna av Linken men just denna med kronografen som gör att den bli aningen tyngre diggar jag stort. Helhetskänslan av klockan tycker jag är riktigt skön. Urverket håller sig riktigt bra med Cal. 17, man har ju 4h extra reserv (om det nu skulle ha en signifikant betydelse för dig). Overall riktigt schysst klocka och prisvärd om man jämför med klockor från Tag i samma prisklass
Kaffe och Tag Heuer snack!
Har föregångaren som beater
Jag har faktiskt gått i tankarna att köpa en liknande. Mycket bra klocka!Har föregångaren som beater
Ser väldigt bra ut, snygg klocka , provade du 43?
Om så är fallet, är det stor skillnad?
Skjorta gäller på jobbet, så 43 kanske blir lite mycket.
Inget TH träsk här inte
Nja, helt perfekt kanske den inte satt under manschetten, men visst kan det funka ibland!
43:an är kanske något för bitig för skjorta men jag sportar den på jobbet ändå
På Fredagar sportar man racingläder, det är sedan gammalt
Både ja och nej faktiskt, jag röstade inte i alla "omgångar" utan bara i de som jag råkade komma ihåg för tillfället då jag inte var särskilt imponerad av vad TAG sysslade med när det begav sig. Men jag minns att jag röstade för denna och liknande "reverse panda" konfigurationer.Av ren nyfikenhet...var du med och röstade när det skulle avgöras vilken modell det skulle bli remake på? Den är verkligen en riktig favorit hur som helst
Jag hade försökt köra TH spänne! Kostar lite mer men schysst och tillförlitlig kvalité på grejerna gör det värt det!Beställde precis ett läderarmband till min Tag Heuer Aquaracer. Dock måste jag nu skaffa ett spänne. Tänkte lägga ett par hundra lappar på det. Nån som har bra förslag på clips typ Tag Heuer?