Grattis! Snyggt med Gulffärgerna!Hej!
Då va min första Tag Heuer inköpt. Ville ha en racing-klocka som ett bra komplement till min Rolex GMT.
Tycker den är grym och prisvärd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Snyggt med Gulffärgerna!Hej!
Då va min första Tag Heuer inköpt. Ville ha en racing-klocka som ett bra komplement till min Rolex GMT.
Hej!
Funkar braGrymt snygg! Funkar bra till Porsche eller?
Vad tycker ni behålla båda, behålla en.. Vilken hade ni isåfall valt?
haahahKöp en till...
Lite svår, jag hade helt klart behållt den vänstra men sen känns den högra lite smidigare på något sätt, vilket gör att jag tror att många hade valt den iställetVad tycker ni behålla båda, behålla en.. Vilken hade ni isåfall valt?
Okej, vad menar du när du säger att den högre känns lite smidigare?Lite svår, jag hade helt klart behållt den vänstra men sen känns den högra lite smidigare på något sätt, vilket gör att jag tror att många hade valt den istället
Även om den möjligen inte är mindre så gör designen att sen ser väldigt mycket mindre och lättare ut, medans den andra ser lite sportig och rejäl ut.Okej, vad menar du när du säger att den högre känns lite smidigare?
Nu blev jag också sugen att köra min Autavia på länk, grymt snygg.Även om Autavia från början utvecklades för flygning och bilar tycker jag att den passar lika bra att hålla till i övärlden med!
Autavian är stenhård på länk! Jag brukar variera mellan länk, orginalläder och ett svart, handgjort svart racingläder. Just denna gången fick det bli länk då jag ör lite rädd att blöta ner mig.Nu blev jag också sugen att köra min Autavia på länk, grymt snygg.
Ett racingband blir det helt klart till min med framöver.Autavian är stenhård på länk! Jag brukar variera mellan länk, orginalläder och ett svart, handgjort svart racingläder. Just denna gången fick det bli länk då jag ör lite rädd att blöta ner mig.
Jag vet inte om du har sett mina tidigare bilder i tråden, men här är ett litet exempel för inspiration.Ett racingband blir det helt klart till min med framöver.
Snyggt! Fits like a glove Både brunt och svart racingläder funkar ju bra till den.Jag vet inte om du har sett mina tidigare bilder i tråden, men här är ett litet exempel för inspiration.
Snyggt! Vart är bandet från?Jag vet inte om du har sett mina tidigare bilder i tråden, men här är ett litet exempel för inspiration.
Tack! Bandet är custom tillverkat av @MickeJ, så kolla med honom om du är intresserad av något liknande!Snyggt! Vart är bandet från?
Länk till Vintern och Nato på sommaren! Det kör jag på
Har svårt att bestämma mig vad den sitter bäst på, länk, läder eller gummi. Tycker den fungerar med allt
Regga dig på forumet Calibre11, bla användaren Albert-AMG postar en hel del om sin connected modular. Finns många goa bilder och info att läsa.Någon som har erfarenhet av moduler 45 conected?
Jag har provat den vid några tillfällen och är emellanåt lite sugen på att köpa en för att prova. Jag har dock fått bekräftat att TH med största sannolikhet kommer att släppa en uppdaterad modell till våren, så jag hade personligen väntat och sett vad de planerar att släppa.Någon som har erfarenhet av moduler 45 conected?
Ska in och kika.Regga dig på forumet Calibre11, bla användaren Albert-AMG postar en hel del om sin connected modular. Finns många goa bilder och info att läsa.