Hur fungerar den nya länken, har den ngn easy link/adjust?Fick tag i nya länken till slut. Passar riktigt fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur fungerar den nya länken, har den ngn easy link/adjust?Fick tag i nya länken till slut. Passar riktigt fint!
Det är butterfly-clasp, så ingen mikrojustering tyvärr. Länkarna är dock rätt små så lyckades få till bra passform.Hur fungerar den nya länken, har den ngn easy link/adjust?
Har samma känsla. Min reflektion är att Tag har tappat dignitet i Sverige men i Norge/danmark är det ett relativt starkt varumärke. Lingonen och Sjöö Sandström verkar gå bättre i sverige. Någon som känner igen det?Jag blir inte klok på vad TAG har för status och rykte bland klockfolket! Själv har jag alltid suktat efter en TAG då jag är ett lättköpt F1-fan. Men ju mer jag läser desto mer fundersam blir jag. Idag lockar inte Formula 1-modellerna med mediokert viklås och quartz för ca 10000:- längre...
Det känns som att TAG har riktigt dåligt rykte, man ser sällan några ur i "Dagens klocka" tex?!
Vad är Era känslor, tankar och erfarenheter av dagens TAG Heuer??
Camo skrev det inläggert för 13 år sedan. Jag personligen tycker dom vekligen har steppat upp mer och mer Därefter. Men innan dess, kanske lite tidigare, så kände jag att de va liite halvbra. Men numer har dom i mina ögon riktigt fina grejerHar samma känsla. Min reflektion är att Tag har tappat dignitet i Sverige men i Norge/danmark är det ett relativt starkt varumärke. Lingonen och Sjöö Sandström verkar gå bättre i sverige. Någon som känner igen det?
Japp. Hade senaste generationens Carrera trehandare och den var grym. Riktigt hög finish och byggkvalitet på boett, tavla och länk. Urverket gick helt perfekt dessutom. Jag var mycket imponerad.Camo skrev det inläggert för 13 år sedan. Jag personligen tycker dom vekligen har steppat upp mer och mer Därefter. Men innan dess, kanske lite tidigare, så kände jag att de va liite halvbra. Men numer har dom i mina ögon riktigt fina grejer![]()
Har servat diverse klockor genom åren hos Krons och har inget att klaga på. De är dessutom AD för TAG Heuer.Har haft denna i snart 7 år.
Börjar bli dags för en service.
Någon som kan tipsa om nån bra urmakare runt Stockholm som kan serva till vettigt pris?
Har servat diverse klockor genom åren hos Krons och har inget att klaga på. De är dessutom AD för TAG Heuer