marer
Basic
Håller med 100 procent, trist tillverkare. De tillverkar klockor för mellanchefer i en medelstor stad som varje morgon ser sig i spegeln och inser att hen är missnöjd med sitt liv.

/Mvh mellanchefen i en mellanstor stad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med 100 procent, trist tillverkare. De tillverkar klockor för mellanchefer i en medelstor stad som varje morgon ser sig i spegeln och inser att hen är missnöjd med sitt liv.
![]()
![]()
Snälla vännen,har gått igenom dina trådar du skapad,och du vill ha någon fin klocka känns det som men är inte bered att betala för den lyxen och exklusiviteten.Du äger nån Certina och Vostok och du är nog som du skriver en under chef till under chef.Helt rätt.
Eller som min förra arbetsgivare sa när jag fick leka chef - "Min dräng har en dräng"![]()
Än en gång, han köpte den inte. Han fick den. Det är de som köper klockan som är ovan beskrivna..
Word![]()
![]()
![]()
/Mvh vice-mellanchefen över en mellanstor stad.
Oj, hoppas det här är någon form av sarkasm som jag inte förstår eller som helt enkelt inte fungerar över internet. Hoppas inte det är så ni andra uppfattat mina poster här på KS, stämmer inte alls enligt mig i alla fall.Snälla vännen,har gått igenom dina trådar du skapad,och du vill ha någon fin klocka känns det som men är inte bered att betala för den lyxen och exklusiviteten.Du äger nån Certina och Vostok och du är nog som du skriver en under chef till under chef.
Exklusivitet = patrasket ska hålla sig borta!
Bästa sättet att hålla patrasket borta är tyvärr priset!
Haha! Helt riktigt, fast jag är helnöjd med mitt liv trots att jag råkar se mig i spegeln ibland och har en OmegaHåller med 100 procent, trist tillverkare. De tillverkar klockor för mellanchefer i en medelstor stad som varje morgon ser sig i spegeln och inser att hen är missnöjd med sitt liv.
Ska jag,som äger Omega klockor framstå som stupid i dina ögon?Oj, hoppas det här är någon form av sarkasm som jag inte förstår eller som helt enkelt inte fungerar över internet. Hoppas inte det är så ni andra uppfattat mina poster här på KS, stämmer inte alls enligt mig i alla fall.![]()
Du vet att du inte citerar TS va? Hur full är du?Ska jag,som äger Omega klockor framstå som stupid i dina ögon?
Som sagt,håll dig till Ur&Penn!
Ja det är den här meningen som är lite svår att förstå, även fast jag läst den flera gånger.Läsförståelse.......
...?Du vet att du inte citerar TS va? Hur full är du?
Haha jag börjar undra vad som händer. Känner mig faktiskt kränkt(tm)!Du vet att du inte citerar TS va? Hur full är du?
Jag fattar ingentingHaha jag börjar undra vad som händer. Känner mig faktiskt kränkt(tm)!![]()
Såg en tidigare på ett anat klock forum, 1969 ....Speedmaster. 1969. Månen. NASA. Det bör räcka.
Jag tror Mr Chang gör en pudel snart, vänta bara. LS, du har Omega va?Haha jag börjar undra vad som händer. Känner mig faktiskt kränkt(tm)!![]()
Ja det är den här meningen som är lite svår att förstå, även fast jag läst den flera gånger.
Citat; "De tillverkar klockor för mellanchefer i en medelstor stad som varje morgon ser sig i spegeln och inser att hen är missnöjd med sitt liv." Slutcitat.
Det känns som ett märkligt val av målgrupp för ett klockföretag.
Ja absolut, vilket jag skrev tidigare i tråden som svar på @Spencer66 påstende.Jag tror Mr Chang gör en pudel snart, vänta bara. LS, du har Omega va?
Ja absolut, vilket jag skrev tidigare i tråden som svar på @Spencer66 påstende.
Bryr mig såklart inte om vad folk på internet tycker och tror, funderar mest på om mr chang försöker vara rolig eller inte. Uppfattade tyvärr hans inlägg som enbart otrevligt men sarkasm fungerar dåligt på internet![]()
Tack för visad uppmärksamhet. Att kalla ngn okänd för vän är = idiot i min värld. Den inhyrda konsulten på jobbet som sa lilla vän var SÅ nära att få en smocka av mig. Vi som inte ännu äger en klocka för +50k ska hålla käften hädanefter tycker du. Det står inte i reglerna för forumet.Snälla vännen,har gått igenom dina trådar du skapad,och du vill ha någon fin klocka känns det som men är inte bered att betala för den lyxen och exklusiviteten.Du äger nån Certina och Vostok och du är nog som du skriver en under chef till under chef.
Exklusivitet = patrasket ska hålla sig borta!
Bästa sättet att hålla patrasket borta är tyvärr priset!
Haha, sant.... Skämtar eller inte ansvarar för sina handlingar, högst förståligt en lördag kväll.Tycker man skall utgå från att folk skämtar när de postar kl 23:00 en lördagkväll.
Jag vill inte framstå som någonting. Omega gör snygga klockorDe är ganska många och vill gärna framstå som något de inte är..
Borde kanske starta ett underforum för psykisk hälsa då eftersom vi uppenbarligen är ganska många Omega ägare här som är missnöjda med livet.De är ganska många och vill gärna framstå som något de inte är..
Jag är råånöjdBorde kanske starta ett underforum för psykisk hälsa då eftersom vi uppenbarligen är ganska många Omega ägare här som är missnöjda med livet.![]()
![]()
Jag fattar frågan, men ändå inte.Ok, kom nu med inlägg som världens sämsta rubrik.
Saken är att jag inte hajar fascinationen med Omega. Jag tycker bara att dom är tråkiga och överprisade. Om man jämför med andra (Schweiziska) märken så framstår dom som ganska ointressanta. Rolex är ett märke som representerar framgång, Breitling likaså(visserligen inom dörrvaktsbranschen, Polisen, eller Göteborg). Andra märken har ofta ngt speciellt, men Omega?
Jo jag vet att det finns några kända personer som har haft Omega.
Det känns som det sista märket som jag skulle köpa.
Ni som fattar hypen kan upplysa mig.
Trodde att alla här på forumet var vänner?Tack för visad uppmärksamhet. Att kalla ngn okänd för vän är = idiot i min värld. Den inhyrda konsulten på jobbet som sa lilla vän var SÅ nära att få en smocka av mig. Vi som inte ännu äger en klocka för +50k ska hålla käften hädanefter tycker du. Det står inte i reglerna för forumet.