Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt mycket spännen på Tradera och eBay som är fake tyvärr, dock brukar det nästan alltid gå att hitta felaktigheterna.Det torde vara ett fakespänne. Även ett exempel där acier inox är ihopskrivet, som togs upp tidigare i tråden.
Fullständigt trovärdig som värderareNär väl Marcels watches inte säljer fejktillbehör under missvisande beskrivningar, utan istället säljer äkta vara kan ni hoppa upp och sätta er på att priserna är helt jävla efterblivna!
Det där nicket hade en medlem på KS tidigare, verkar ha bytt. Lite sådär att sälja ett fejkspänne, någon som vet vad han bytt till?Ja någon gick på en fet nit...
Verkar vara samma fortfarande? @EspskarDet där nicket hade en medlem på KS tidigare, verkar ha bytt. Lite sådär att sälja ett fejkspänne, någon som vet vad han bytt till?
Ja någon gick på en fet nit...
Baksidan... stoppade dit "FAKE" för att inte folk ska tro att den är rätt.
Fin klocka! Spännet ser kosher ut, har haft sånna tidigare. Det är väl något senare än de med fetare och tidigare loggan, men det är mer en teori från mig än fakta.Fick hem denna beefy idag. Fakespänne?
Trevligt band för övrigt
Tycker också att spännet ser bra ut. Fin klocka, grattis!Fick hem denna beefy idag. Fakespänne?
Trevligt band för övrigt
Jag tror precis som du. Helst ska man ha det i näven för att om möjligt kunna avgöra definitivt, men bilderna tyder klart på skojeri-spänne.Detta kan väl dock omöjligt vara äkta?
Tror det är @Pjoter som säljer?
Omega spänne med band
Utropspris: 49 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-05-20 12:38:24. Köp & sälj begagnade & oanvända Armband på Tradera.www.tradera.com
Inget ovanligt med fake spännen på Tradera dock, det ser man nästan varje dag. Men nu när det är en här som säljer vill jag uppmärksamma, kan ju vara så att denna köpt i tron om att det är ok.
Det är ett fakespänne.Detta kan väl dock omöjligt vara äkta?
Omega spänne med band
Utropspris: 49 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-05-20 12:38:24. Köp & sälj begagnade & oanvända Armband på Tradera.www.tradera.com
Inget ovanligt med fake spännen på Tradera dock, det ser man nästan varje dag. Men nu när det är en här som säljer vill jag uppmärksamma, kan ju vara så att denna köpt i tron om att det är ok.
Detta kan väl dock omöjligt vara äkta?
Omega spänne med band
Inget ovanligt med fake spännen på Tradera dock, det ser man nästan varje dag. Men nu när det är en här som säljer vill jag uppmärksamma, kan ju vara så att denna köpt i tron om att det är
Tack för att du var uppmärksam. Jag har mailat Tradera att ta bort annonsen. Ska nu meddela högsta budgivaren vad ni kommit fram till. Jag får hålla mig till Hirsch istället. Tack än en gång. Mvh /PeterDetta kan väl dock omöjligt vara äkta?
Omega spänne med band
Fel "låspinne", annars äkta.Stor logga i 14mm
Tack för info. Finns det något listpris på dem? Ingen köpförfrågan utan tänkte som allmäninfo för folk.Nya såna här i 16mm finns hos Omega nu. Om någon önskar köpa går det bra att skicka pm så kan jag beställa till er.
Rekommenderat pris är 750kr.Tack för info. Finns det något listpris på dem? Ingen köpförfrågan utan tänkte som allmäninfo för folk.