Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Berätta mer om den uppe till höger...bilder plz..referens?Riktigt rolig tråd detta har blivit Omega frälst så jag har börjat göra mig av med lite klockor för att istället samla Omega inte så många änmen man får jobba sig upp.![]()
448.600:- enl hemsidanLimited bond suitcase, 257 tillverkade till det nätta priset av ca 415 000 sek...
![]()
Snygga, men lite väl saftigtLimited bond suitcase, 257 tillverkade till det nätta priset av ca 415 000 sek...
![]()
Det stämmer, blev fort men fel av mig. Ser dock att det finns till salu på C24 i Usa för 540 000kr...448.600:- enl hemsidan
https://www.omegawatches.com/watch-...axial-master-chronometer-42-mm-21062422001001
Älskar modellen men för dom här pengarna hade jag gått på något annat än två SMP.
Intressant. Undra hur det påverkar begagnatmarknaden.Det har hänt saker i prislistan! Tvåton SMP på gummi listade 68-nånting men nu står det 72.500:- Standard AT däremot oförändrad sen innan nyår. Speedy Pro också verkar det som. Har inte hört om någon prishöjning. Vad säger ex @ERIKSON URHANDEL ?
![]()
![]()
Hej Stefan S, Omega genomförde per den 1 februari en prisjustering på sina stål/guld och helguldsur.Det har hänt saker i prislistan! Tvåton SMP på gummi listade 68-nånting men nu står det 72.500:- Standard AT däremot oförändrad sen innan nyår. Speedy Pro också verkar det som. Har inte hört om någon prishöjning. Vad säger ex @ERIKSON URHANDEL ?
![]()
![]()
Anade ungefär detta. Tackar för svaret!Hej Stefan S, Omega genomförde per den 1 februari en prisjustering på sina stål/guld och helguldsur.
Hur gammal är den?Jag har en sea master 300m co axial som behöver servas. Är det värt att lämna till nymans, rob eller krons? Eller kan en oberoende göra lika bra jobb? Men då missar man garantier antar jag..
Från 2009 aldrig servad!Hur gammal är den?
Om den är från 2009 har du ingen garanti kvar.Från 2009 aldrig servad!
Gårdagens förvärv, en Seamaster PO 39.5 i svart via C24. Blev riktigt bra. Fantastiskt fin klocka, och dessutom känns den helt rätt på min tunna handled.
Mumsigt värre! Fasen vad lyckad den vita tavlan är!Jag råkade visst bli med en Seamaster Professional 300... så nu har jag min smekmånad och är nykär![]()
Mumsigt värre! Fasen vad lyckad den vita tavlan är!![]()
fortfarande nykär.....
![]()
Kan bli tufft att hitta en Pro (Moonwatch) för de pengarna. Däremot kan du få en fin Speedy Reduced från ~00-05 i bra skick för runt 20 papp.Kan jag få ett tips/förslag på vilken Speedmaster jag ska köpa? Har haft en Seamaster för länge sedan men gillar Speeden bättre.
Budget ca 20k.
Vintage, nyare eller what not....tacksam för förslag.
Tänkte inte på att Speedy hängde ihop med Moonwatch (för det är väl så?), my misstake. Tänkte generellt vilken Speedmaster.Kan bli tufft att hitta en Pro (Moonwatch) för de pengarna. Däremot kan du få en fin Speedy Reduced från ~00-05 i bra skick för runt 20 papp.
Tror de andra är dyrare (Speedmaster Racing). Reduced är ju en mindre variant av månklockan. Tror den är billigast ändå.Tänkte inte på att Speedy hängde ihop med Moonwatch (för det är väl så?), my misstake. Tänkte generellt vilken Speedmaster.