Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!! Sjukt fin!!Äntligen på min egna handled
![]()
Tycker själv att det är klart snyggare med blått gummiband ifall man har blå tavla.Är i Seamaster-tagen. Smakråd tack. Funkar detta? Eller ska jag gå på svart urtavla om jag inte gillar blåa gummiband. Länk hoppar vi över.
![]()
Är i Seamaster-tagen. Smakråd tack. Funkar detta? Eller ska jag gå på svart urtavla om jag inte gillar blåa gummiband. Länk hoppar vi över.
![]()
Hur är den live bra eller anus?
Bra!Hur är den live bra eller anus?
Fan va nice! Den skulle jag oxå vilja klämma på, finns den i Sverige?
Det där tycker jag är mindre bra. Överväg vit tavla till svart gummi, den är riktigt bra då.Är i Seamaster-tagen. Smakråd tack. Funkar detta? Eller ska jag gå på svart urtavla om jag inte gillar blåa gummiband. Länk hoppar vi över.
![]()
Vet inte...klämde på denna i WienFan va nice! Den skulle jag oxå vilja klämma på, finns den i Sverige?
Är i Seamaster-tagen. Smakråd tack. Funkar detta? Eller ska jag gå på svart urtavla om jag inte gillar blåa gummiband. Länk hoppar vi över.
![]()
Väldigt fin. Vore jag rik skulle jag gärna ta en.
![]()
Sjukt snyggt!Rött eller vitt gummi från zealande funkar bra tycker jag.
![]()
![]()
Jag kör min äldre 2220.80 på rött från Zealande till och från! Riktigt najs imo!Rött eller vitt gummi från zealande funkar bra tycker jag.
![]()
![]()
Det där passar bättre än ett blått band tycker jag! Snyggt och tidlöst.Är i Seamaster-tagen. Smakråd tack. Funkar detta? Eller ska jag gå på svart urtavla om jag inte gillar blåa gummiband. Länk hoppar vi över.
![]()
Snyggt tack! Vi hade dock turligt nog samma vristmått så behövde inte justera länken alls
Den är fantastiskt finHade min senaste speedmaster framme en sväng idag. Den fick ta över 005an en stund på kvällen. Jag är riktigt nöjd med den här! Men det gäller att passa sig för frugan tycker att den passar mycket bättre på hennes handled![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TackDen är fantastiskt fin![]()